Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, March 23, 2013

Boleh Percaya ke Papagomo Kena Pukul?

Dari gambar-gambar yang saya lihat, lebih banyak gambar tisu dari gambar luka. Juga, kalau pun betul Papagomo diserang, apakah motif serangan tersebut.

Perkara biasa bagi bekas2 banduan diserang, bukankah begitu? Mungkin yang serang tu orang2 yang bengang sebab terpaksa carik duit RM1000 nak bayar rasuah? Mungkin yang serang tu orang2 dari puak satu lagi dalam tentera siber UMNO?   Mungkin jugak yang serang tu ada kaitan keluarga dengan bekas. Kita pun tak tau sebab apa Papgomo diserang kalau benarlah dia diserang pun.

Bagi Tulang Besi, selagi Tulang Besi tak tengok sendiri Papagomo dipukul Tulang Besi takkan percaya.

Dia telah ditangkap menipu terlampau banyak kali menjadikan dakwaan terbaru beliau ini kosong.

Seperti budak yang menjerit serigala, begitulah Papagomo (dan rakan2 dia)

Dahulu bukan main galak tuduh Anwar meliwat Saiful. Siap jumpa dan berdampingan lagi dengan Saiful.

Tiba-tiba bapa Saiful sendiri mengaku segala yang berlaku adalah konspirasi tajaan Najib Tun Razak.

Sekarang ini Papagomo terus senyap sunyi dan tak sebut pasal Saiful lagi.

Nasihat saya pada Papagomo, kalau nak berlakon pun, janganlah sampai orang tau.

TULANG BESI 

ps kali ni dia kata dia jumpa sendiri mahasiswa yang dia dakwa diliwat Anwar. Dulu pun dia jumpa Saiful Bukhari. Last2 bapak Saiful sendiri cerita tuduhan liwat ni konspirasi jahat. Setakat Papagomo jumpa takdak sapa heran.

6 comments:

Firdaus Omar said...

Dia tu syaitan. Kerjanya ialah mengadu domba dan memperdaya manusia. Jgn x tau...

Anonymous said...

Ini betul-betul atau sandiwara? Kalau keluar dari mulut penfitnah dan perasuah, walau terbujur kaku tubuhnya takkan sapa percayainya kata-katanya.

Cuma bimbang nyawa si gomo ni akan menjadi singkat bila mana tuan belaannya dah tak kebulur nak jamu. Kalau hantu raya bolehlah dicabut je kepala tuannya, ini manusia haprak bekas banduan kesalahan rasuah, silap-silap kepalanya dibuat landas jambatan keretapi laju Singapura-Padang Besar.

Ini bahayanya jika bertuankan UMNO/BN.

Anonymous said...

mati hidup balik pun aku x pcya papa auta kena pukul...org utara kata Tobat Lahom..nk simpati jgn harap la..ramai yg akan ketawa dan kutuk.. padan muka...nasib baik x kojol.. hahahahahahaha..kalau x...negara akan kehilangan kaki auta paling glamour..berkabung 3 bulan dgn bendera separuh tiang...hahahahahaha sadisnya hidup mu papa auta

Anonymous said...

persetankan siapa itu papagomo...yang penting semua orang hendak tahu siapa itu anuar ibrahim....papagomo hanyalah 'hantu"...ko ingat orang semua tidak ada akal untuk menjerat dir sendiri untuk melawan barisan peguam anuar..."papagomo" pun dah bersedia dari awal...kes liwat saiful...hakim tidak menafikan bahawa kejadian liwat itu berlaku...kes cina doll..pakar telahg mengesahkan bahawa 99.9% adalah anuar..sekarang video liwat terbaru...anuar bermaharajalela melakukan maksiat sebab disokong oleh orang yang tidak ada akal macam korang semua...

Anonymous said...

Kalo pharolrazi pun kena kepung dan ditahan dlm rumah oleh berok2..yg sokong azizan...jadi x heran la dlm pr byk kaki samseng dan kaki pukul...hehehehehe

Anonymous said...

Byk blog serang papagomo....!!! Mmg org yg bernama papagomo hebat sbb dpt goyangkan anwar .....hehehehe.....!!!syabas papagomo kasi lawan papahomo.....huhuhuhu....x mcm tuan blog ni terkencing kena sound wartawan ppuan.....huhuhuhu....memalukan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.