Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Loading...

Thursday, March 14, 2013

Doa Tulang Besi Depan Kaabah Untuk Cybertrooper2 UMNO

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca-pembaca Malaysiawaves sekelian.

Tulang Besi tidak mengupdate blog untuk jangkamasa semingu sebelum ini kerana Tulang Besi pergi menunaikan umrah di Mekah.

Peluang mengerjakan umrah telah digunakan Tulang Besi untuk membuat SUMPAH LAKNAT kepada blogger-blogger UMNO kerana perbuatan mereka menyebarkan fitnah yang melampau.

Dihadapan Kaabahs serta di Bukit Safa dan Marwa, Tulang Besi telah mengungkapkan:

Ya Allah, Tuhan Semesta Alam, Kau turunkan bala Mu kepada blogger2 UMNO seperti Papa Gomo, ParpuKari, Ruang Bicara Faizal dsbnya yang telah sewenangnya melakukan Qazaf, berdusta dan menghina hukum Mu. Ya Allah, di hadapan Kaabah Mu, aku memohon supaya kau menurunkan bala bencana ke atas mereka seperti bala yang Kau pernah turunkan kepada kaum Nabi Nuh dan kaum Nabi Lut. Aminn!!!

Tulang Besi meminta para pembaca sekelian turut mengucapkan doa yang sama serta mengaminkannya.

Di bawah, adalah gambar Kaabah yang terbaru untuk tatapan para pembaca sekelian

Tulang Besi




8 comments:

Anonymous said...

pergi mekah berpuluh kali pun...kalau hidup penuh dengan fitnah...memecahbelahkan sesama islam..buat habis duit sajalah....semoga ko dapat hidayah bila berada di mekah nanti....

Anonymous said...

Bagus lah. Minta Allah turun bala, Jgn minta mereka mendapat hidayah...-zali

Anonymous said...

Saudara TB,

Siapa pun yg ada iman walau sekecil kuman akan merasa mual dgn fitnah dari pencacai umogok dan sesiapa pun yg membenci akan perbuatan tersebut berhak mendoakan apa2 bencana kpd mereka dgn harapan Allah mengabulkan permintaan tersebut. Hak Allah menentukan bagaimana dan bila.

Apabila Allah menurunkan bencana tersebut sebagai kifarah keatas mereka kita tidak boleh suka malah kena bersyukur kerana dosa mereka telah terampun, sebaliknya kalau Allah tak turunkan sekarang di dunia kita pun tak boleh berdukacita kerana bencana tak menimpa mereka, tetapi berdukacita kerana mereka akan diazab di akhirat nanti, nau'zubillah.

Terbaik sebagai mukmin yg bersaudara kita seharusnya mendoakan petunjuk supaya mereka dpt temui jln lurus yg diredhoi oleh Allah, kerana mendoakan yg baik kpd sesama mukmin akan beroleh pahala yg tiada nilainya dgn seisi dunia. Percayalah sifat amarah dan rasa sakit hati adalah tali barut dan fitnah syaitan yg besar yg telah dan akan terus menghancurkan umat keturunan Adam di muka bumi ini.

Wallahu'lam

Anonymous said...

amin ya rabbul a'lamin.

Tulang Besi said...

March 14, 2013 at 9:55 PM
Anonymous said...
Bagus lah. Minta Allah turun bala, Jgn minta mereka mendapat hidayah...-zali

Kat mananya aku buat fitnah ni, Zali.

CUba bawak satu bukti? Jgn sedap tuduh je.


Hidayah diorang dah ada. Benda diorang buat tu diorang tahu salah tapi terus buat.

Dah kita warning bnyk kali tapi terus menerus langgar hukum Allah dan galakkan berjuta orang Islam langgar hukum Allah.

Tulang Besi said...

Percayalah sifat amarah dan rasa sakit hati adalah tali barut dan fitnah syaitan yg besar yg telah dan akan terus menghancurkan umat keturunan Adam di muka bumi ini.

Tuhan marah bila manusia langgar hukum tuhan.

Puak2 cybertrooper ni bukan stkt buat dosa qazaf, diorang galakkan jutaan umat Islam melakukannya sama.

Doa ini adalah salah satu cara mencegah kemungkaran

Anonymous said...

Sokong tulang besi. Abu#

Anonymous said...

Saudara TB nampaknya masih belum paham isyarat yang Allah SWT berikan setiap masa untuk kita ambil iktibar. Mungkin saudara TB masih belum puas hati dengan hasil daripada sembahyang hajat perdana yang selalu diamalkan oleh PAS. Setiap kali semayang hajat perdana dijalankan, akan ada musibah perdana menimpa PR. Adakah masih tak cukup dengan musibah yang telah Allah tunjukkan, TB terus ke tempat yang lebih afdal dan tersuci milik Maha Suci Allah SWT. Adakah TB sudah bersedia dengan hasilnya yang Allah SWT akan perkenankan nanti? Kami penyokong UMNO mendokana yang terbaik kepada saudara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...