Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, March 16, 2013

Gagal Akibat Bapa Saiful, Guna Video Hitam Putih Kabur Lagi

Kelakar tengok puak2 UMNO ni. Dan kantoi pasal Saiful Bukhari, sekarang ni guna modal lama video hitam putih kabur konon Anwar sedang bercumbu dengan sorang lelaki pulak.

Soalnya sekarang kenapa video hitam putih kelabu?

Setau Tulang Besi sudah tiada kamera hitam putih di pasaran. Kalau kita nak beli pun takda orang nak jual.

Kenapa tiap kali video macam ni keluar mesti hitam putih kabur?

Tak boleh ke video warna?

Mengikut kawan-kawan yang memerhati, kali ini pelakon yang digunakan agak tinggi dan muka nya muda tidak seperti lelaki 65 tahun.

Patulah tak berani keluar gambar warna. Kalau gambar yg jelas sudah tentu orang nampak penipuannya.

Hari tu Tulang Besi menonton filem sejarah "Lincoln". Tak sangka bekas Presiden Amerika Abraham Lincoln masih hidup dan mampu berlakon filem pulak walaupun beliau hidup dalam tahun 1860an.

Trick ni semua dah tau.

Namun, video ni sebenarnya bertujuan untuk membantu puak2 PERPADUANG dalam PAS dalam projek melantik Ku LI sebagai Perdana Menteri.

Rata-rata puak2 perpaduang menggunakan video awal terbitan Rahim Thamby Chik dulu sebagai alasan menolak Anwar dari menjadi Perdana Menteri.

Video yang terbaru ini juga sebagai alasan kukuh untuk menolak Anwar.

Al quran ke mana, hukum syariah ke mana.

Yang penting PERPADUANG!!!!

TULANG BESI

5 comments:

Anonymous said...

Biasa la bosss....kamera subsidi gomen mmg mcmtu...kena plak joint venture ngn RTM...mmg mnjadi la...

Anonymous said...

Sudah-sudah la membodohkan diri kau tu Rahman. Jangan la disebabkan kau pernah dikecewakan UMNO, dah banyak termakan sponsorship PR atau mungkin terlalu taksub dgn Anwar - sampai kau sendiri menidakkan bukti di depan mata mcm ni.

mmg betul ada cctv yg lebih canggih & berkualiti HD. Even kat jalan pasar sana pun kau boleh beli. Tapi utk spycam & pinhole cam mana boleh tunjukkan hasil yg terang benderang & capture suara segala bagai...

Lg pun kalu letak videocam HD kt dalam bilik tu - bukan mengintip la namanya lagi dah. Maunya anwar nak buat aksi tak senonoh mcm tu kat depan camera? Pikir la skit...

Anyway, mengetahui kau sebagai seorang bekas engineer tersohor yg pernah bekerja di syarikat ICT dalam & luar negara - sedih rasanya membaca posting kau yg merendahkan pemikiran sendiri mcm ni

Kembalilah kpd perjuangan asal blog ni - blog yg diilhamkan oleh Allah SWT demi memperjuangkan KEBENARAN, KEADILAN & KESAKSAMAAN selaras dgn wahyu ilahi

--kenalan lama yg mungkin kau tak kenali lagi

otaistillkick said...

Aku semakin benci dengan UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Tapi benci kerana orang yang mentadbirkan umno dan macai - macai umno yang keterlaluan.

http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/03/kenapa-semakin-aku-membenci-umno.html

juragan 69 said...

Bhai lu nak tengok kaler lu tngk sinetron indon atau lu layan filem lucah yg ada propman ngan director...bhai chinadoll kaler ke.. Chua soi lek fully hd ke??? Hualoh dah kaler lak jd isu pada lu hmmm nk buat camana bhai...video yg disahkn 99.999% tulen pun luorg ada kisah ke...so buat dek jew bhai...

Anonymous said...

abaikan soal kaler dlm isu ni.soalnya apa yg umno buat boleh diterima akal kita yg waras atau tidak..jgnla pikir kita ni bdoh sgt.sape yg pcya vdeo tu..memang lembu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.