Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, March 9, 2013

Saiful Bukhari Sedang Melalui Laknat Allah

Sewaktu membuat kenyataan akhbar yang terbaru, Saiful Bukhari telah berkata:


Si Saiful ni tak sedar ke yang dia sedang melalui proses laknat dari Allah SWT? Laknat Allah SWT sedang turun ke atas Saiful Bukhari hasil dari sumpah palsu yang dilakukan olehnya.

Biar Tulang Besi senaraikan laknat-laknat yang sedang dia lalui:

1.0 Sejurus selepas dia membuat sumpah palsu di Masjid Wilayah itu, Anwar Ibrahim berjaya memenangi PRK Permatang Pauh dengan majoriti yang bertambah

2.0 Imam Masjid wilayah yang berada di dalam majlis tersebut pun keluar mempertahankan Anwar Ibrahim dan tidak mahu bersubahat dengan kejahatan Saiful Bukhari serta UMNO itu

3.0 Saiful tak boleh buktikan beliau telah masuk ke aparment yang dikatakan berlaku peristiwa liwat itu. Hingga hari ini tiada satu pun bukti yang boleh dibawa oleh beliau

4.0 Doktor Myanmmar dari Pusrawi yang memeriksa Saiful dengan berani menyatkaan jubor Saiful tidak pernah ditembusi serta Saiful tidak pernah diliwat oleh sesiapa pun

5.0 Kesemua pakar yang dibawa oleh pendakwaraya menyatakan jubor Saiful tidak pernah diliwat. Ertinya di situ lagi pembohongan Saiful terdedah.

6.0 Pihak pendakwaraya tidak dapat mematahkan hujjah Karpal Singh yang menyatakan Saiful adalah seorang pembohong dan penipu

7.0 Mahkamah sendiri membuktikan sumpah Saiful Bukhari itu sumpah palsu

8.0 Yang terakhir adalah bapa Saiful Bukhari meminta maaf pada Anwar dan menyatakan fitnah liwat II ini adalah konspirasi jahat berasal dari Pejabat Perdana Menteri Malaysia

9.0 Kalau tanya 10 orang Malaysia, nak dapat sorang yg percaya Anwar liwat Saiful pun susah. Hanya totok2 UMNO sahaja yang percaya cerita karut Saiful Bukhari ni

Apa lagi bukti yang SAiful hendak? Hakikatnya Saiful sedang menjalani laknat2 dari Allah SWT dan laknat ini tidak akan berhenti, inshaalah.

Kesian tengok manusia yang tida boleh terima kebenaran.

TULANG BESI

4 comments:

Anonymous said...

kenapa orang begini tidak dijatuhkan hukuman penjara dan sebatan kerna bersalah mmemfitnah,menipu sebab sebagai contoh

Anonymous said...

Salam Tulang Besi!

Perlu diingatkan bahawa dengan bersumpah dengan nama Allah akan menerima risiko yang amat berbaya yang tidak diketahui oleh orang jahil sepeti Shitfool ni.

Contoh terbaik adalah PM Najib tu.Dia manusia jahil dan bersumpah juga sepeti Shitfool tu. Sekarang tengok apa dah jadi.Sumpah itu datang menuntut kebenaran dari orang yang bersumpah.Akibatnya sangat berbahaya. Tengok satu persatu keburukan Najib Allah pamerkan pada Rakyat dan negara ditimpa musibah seperti yang berlaku di Sabah. Sayugia diingatkan perkara sumpah tak boleh main2.Kalau dah terlafaz sumpah itu akan makan diri sendiri.

Anonymous said...

Kepada yang tak reti agama...tau tak bersumpah dibenarkan dlm islam.bersumpah ms tuduh org org mmg xblh.tp bersumpah utk mempertahankan diri bila dituduh berbohong,boleh.Skrg ni saiful dia tuduh anwar melalui laporan kepada pihak berkuasa.Pihak berkuasa wajib menyiasat akan tuduhan itu.Ini ikut islam.Tp apabila org yg membuat laporan dituduh berbohong,maka org itu boleh bersumpah laknat bahawa dia tidak berbohong.Apabila dia bersumpah laknat..maka org lain perlu hentikan tuduhan bhw dia berbohong.Jika org lain teruskan tuduhanjg kata dia berbohong,maka dosa lah bg mereka yg menuduh.Sanggupkah anda2 semua yg menduduh saiful berbohong menerima laknat Allah andai saiful benar.Jgn main2 tuduh saiful bohong..nanti laknat berpindah pd yg menuduh.

insafdoh67 said...

Kah.kah.kah... Jubur denir ke sexpol ni.... Nok tipu biar pandai.. 3lobang pm doh pecoh... Bau busuk ni... Apa cerita ni cai... Kih.kih.kih.. PTR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.