Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Loading...

Monday, March 11, 2013

UMNO Hantar Wartawan2 Kangkung Untuk buat Kerja Cyberuk UMNO

Sepanjang PC bersama bapa Saiful Bukhari tadi Tulang Besi telah melihat betapa rendahnya taraf pemikiran wartawan2 di Malaysia. Tiada benda lain yang ditanya kecuali sumpah laknat. Balik2 sumpah laknat.

Padahal sumpah laknat ke tidak sudah tidak menjadi isu kerana sudah ada keputusan mahkamah. Tapi reporter2 pro UMNO taraf kangkung berulang2 kali menaikkan isu ini (Jangan takut, Tulang Besi telah pun merakam keseluruhan

Maka, oleh kerana TUlang Besi bukan seorang yang suka bersikap hipokrit, Tulang Besi telah konfron gerombolan wartawan upahan UMNO ini.

Waktu Tulang Besi sampai, mereka sedang rancak berdiskusi berkenaan dengan sumpah laknat itu, Tulang Besi terus menyampuk.

Tulang Besi awalnya bagitau kenapa sebuk sangat pasal sumpah laknat? Ada seorang tu kata sumpah tu ajaran agama. Tulang Besi jawab agama mana yang ajar sumpah laknat.

Lepas tu Tulang Besi tanya kenapa wartawan2 tu tak tanya pasal wang rakyat yang telah disalah guna untuk menjayakan konspirasi jahat ini. Bayangkan hanya Tulang Besi seorang yang bertanya soalan berkenaan dengan isu ini. Padahal yang datang tu dekat 80-100 orang wartawan.

Tulang Besi nampak sangat wartawan2 yang datang tu cuma hendak mengacau dan melindungi Najib Tun Razak. Atas sebab itulah dinaikkan isu bodoh sumpah laknat.

Jahatnya UMNO sampai press conference pun mereka sanggup hantar wartawan taraf cyberuk untuk buat kerja mengacau. Ingatkan dalam alam siber je ada pengacau2 tapi di kalangan wartawan pun dihantar pengacaru.

Puas hati Tulang Besi menegur dengan keras kepada wartawan2 kangkung taraf cyberuk2 UMNO ini.

Silalah menonton video di bawah;





TULANG BESI

ps Tulang Besi tak rasa bersalah konfron wartawan/barua UMNO yang perempuan kerana jaguh2 siber UMNO mcm Papagomo, Parpukari dsbnya semuanya bachul tak berani tunjuk muka. Siap nafi blog sendiri dalam mahkamah lagi

15 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
juragan 69 said...

Bhai...memalukan lah dgn attitude lu...dgn bukti video tu ....hahaha lu hancuss bhai,inikah mkna kebebasan media yg lu org laungkan...suka hati lh reporter tu nk tanya apa...yg lu hangin apa hal bhai...lu sesuka hati nk sekat kebebasan reporter apahal...lu jawap jew U ULANG I SAMAN...

Bhai...tunjuk terror ngan pompuan pun tak guna bhai...yg lu meroyan pasal sumpah laknat apahal.dia bersumpah atas nama Allah bhai..bukan nama anwar bukan nama BAPAK dia atau nama lu...apa nama lu tulang besi..perghh nama brutal siot...tp alahai maki pompuan...

Bhai...lu jgn ckp lu tak pernah sebut tntng sumpah...'betul..sumpah i tak tahu' bhai tak kan lu cuma pandai sebut bullshhit jew...yg lu hangin dlm majlis org apahal bhai..klu jujur...just jawab jew..itupun bukan lu...ttp bapak ayam tu...
Bhai lu hancusss dgn attitude biadap lu...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

juragan 69 said...

Bhai susah sngt lu approve komen aku yg 1st td...be gentle bhai

Anonymous said...

Sokong.

Anonymous said...

pandan muka perempuan wartawan bodoh tu, aku sokong sgt2 kena ajar wartawan2 bodoh tu, dah lama makan duit haram tulis berita fitnah dan berita membodohkan org.

aku sokong tulangbesi!

Tulang Asal said...

Salam buat TB,
Lu Tulis :-
"BLOG YANG DIILHAMKAN OLEH ALLAH SWT KEPADA SAYA DEMI MEMPERJUANGKAN KEBENARAN, KEADILAN DAN KESAKSAMAAN, SELARAS DENGAN WAHYU ILAHI"...
Komen: Lu memey gempak seh...menitik air mata wa..

Lu Tulis:
"Sepanjang PC bersama bapa Saiful Bukhari tadi Tulang Besi telah melihat betapa rendahnya taraf pemikiran wartawan2 di Malaysia. Tiada benda lain yang ditanya kecuali sumpah laknat. Balik2 sumpah laknat.Padahal sumpah laknat ke tidak sudah tidak menjadi isu kerana sudah ada keputusan mahkamah. Tapi reporter2 pro UMNO taraf kangkung berulang2 kali menaikkan isu ini.Tulang Besi awalnya bagitau kenapa sebuk sangat pasal sumpah laknat? Ada seorang tu kata sumpah tu ajaran agama. Tulang Besi jawab agama mana yang ajar sumpah laknat.

Komen:- Apa la yg nak penin2 pasal sumpah ni? Simple je, Klu dah ada dua pihak yg menyatakan kebenaran masing2 tanpa adanya saksi untuk mengesahkan maka masing2 boleh bersumpah utk menyatakan kebenarannya. Selepas itu kita serah je pada Allah. Sumpah laknat tu tarif org melayu bro..Dlm Islam Muhabalah. Ajaran agama mana ek? Agama Islam la bro x kan itu pun lu tak tau. lain la klu lu agama lain, yang itu wa serahkan pada Allah utk menentukan.

Lu tulis:-
"Maka, oleh kerana TUlang Besi bukan seorang yang suka bersikap hipokrit, Tulang Besi telah konfron gerombolan wartawan upahan UMNO ini.

Komen :- Memang la lu hipokrit, Najib lu suruh sumpah untuk membuktikan x terlibat dalam hal ni tapi bab Azlan ni x leh plak pasal mahkamah dah menentukan kata lu. Wei, sebab x de akta atau undang2 yang mewajibkan Pak Sedara Nuar hang bagi DNA maka bukti DNA dari Pak Sedara Nuar hang x boleh diambil untuk perbandingan. Klu x salah apa ada hal, bagi je lah. Bila suruh bagi keterangan bersumpah dari kandang saksi pun x mau jugak. Wei, bab tu je dah tunjuk dia wali liwat faham..

Nak tulis lebih2 pun confirm lu kata wa support UMNO.. tapi tolong bagitau macam mana wa nak sokong Pakatan klu penyokong tegar cam lu ni buat blog dan isi bahan2 buangan seperti yang kluar dari saluran najis hasil daripada makanan yang x hadam.

Guna akal dan hujah yang bernas bukan macam orang x sekolah.

PS:- Lu memang suka bergaduh dgn pomfuan ek? hehehehe.

Tulang Asal said...

Bro, lagi satu x yah nak tulis lu doa depan kaabah la... lu nak bagitau apa? Lu alim? Lu yang betul? itu tunjuk lu riak bro... faham ke orh riak slalu mcm mana? Agama ada ajar tak?

Lu kata org tak sembahyang boleh dimaki. Wa tak nampak lu maki Guang Eng pun? Lu hipokrit la bro..

lain kali tulis baik2 na..

Anonymous said...

tahniah tulang besi..stupid..sikit2 sumpah..padan muka wartawan..

Anonymous said...

Rupanya blogger tulang besi ni rasa dia terlebih pandai, ha.ha lawak tengok orang yang tak matang. Tak faham Islam, tapi terlampau terikut cakap Anwar. Sumpah adalah cara Islam, Sedangkan Allah sentiasa bersumpah ketika menceritakan sesuatu kejadian didalam AlQuraan. Tujuan sumpah adalah untuk menyatakan sesuatu kejadian itu benar-benar berlaku. Dalam kes ini, dulu bapa saiful menyatakan sesuatu yang bertentangan dgn apa yang dicakapnya dahulu. Mungkin esok dia akan u-turn lagi. Jadi untuk memastikan apa yang sebenarnya, dengan bersumpah boleh meyakinkan apa yang dicakap boleh diterima orang. Kesiannya Tulang Besi ni, jadi blogger tapi bercakap dengan emosi tanpa ada ilmu.

Anonymous said...

Terima kasih Tulang Besi.

Unknown said...

Caya lah TB.. tahniah kerana anda telah buat pencacai umno marah..tengoklah komen2 kat atas tu..skurangnya TB tak guna perkataan mcm tu kan kan kan..yes! Kita kasi panas lagi hati pcacai..hahaha panas bah dia huhu..

Tulang Asal said...

Anon 1:18..marah? Wa klu marah tulis german bro. hehehee..Nasihat je supaya tulis fakta. X bley terima x pe la bro. Malaysia ni hak kita bersama.. duk baik2.. bincang baik2.. yang penting hidup aman damai..

Tulang Asal said...

Unknown 1:18 "wartawan kangkung" "CYBERUK" tu bukan kata macamtu ek? Ni kata-kata ahli sufi ek? Tulis biar jelas...

Tulang Besi said...

Komen:- Apa la yg nak penin2 pasal sumpah ni? Simple je, Klu dah ada dua pihak yg menyatakan kebenaran masing2 tanpa adanya saksi untuk mengesahkan maka masing2 boleh bersumpah utk menyatakan kebenarannya. Selepas itu kita serah je pada

Betul jugak la.

Maknanya Nabi SAW pun bodoh ye.

Pasal zaman Nabi dulu bila ada kes jinayat mcm ni, Nabi SAW mintak bukti.

Sikit pun Nabi tak mintak diorang tu semua bersumpah.

Si TUlang Asal ni lebih hebat dari Nabi SAW.

BODOH PUNYA MANUSIA KO NI!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...