Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, March 26, 2013

Video Sex Nurul Izzah Bakal Disebarkan!!!

Di dalam Sidang Akhbar mingguan terbaru pagi tadi, YB Saifuddin Nasution mendedahkan beberapa orang agen dari pihak "sana" telah bertemu dengan beliau dan beberapa orang pimpinan PKR yang lain.

Tujuan mereka bertemu adalah untuk membuat beberapa desakan terhadap pimpinan PKR.

Desakan tersebut adalah berasaskan kepada beberapa video seks yang bakal dikeluarkan kepada umum yang mungkin sedang dalam proses pembikinan.

Terdapat 4 orang pemimpin yang telah dikaitkan dan dinamakan oleh agen2 tersebut. Namun, YB Saifuddin cuma menamakan dua orang sahaja : Dato Seri Anwar Ibrahim serta YB Nurul Izzah Anwar.

Benar, sebuah video seks yang dikatakan melibatkan putri Reformasi, Nurul Izzah Anwar, sedang dalam pembikinan dan bakal dikeluarkan apabila hampir pilihanraya kelak.

Namun pengeluaran video tersebut akan dihentikan sekiranya pihak PKR mengikut beberapa tuntutan pihak mereka.

Mengikut YB Saifuddin tadi, pihak PKR tidak akan tunduk pada tuntutan2 dari pihak UMNO. YB Saifuddin menyifatkan agen2 yang berjumpa beliau itu adalah agen UMNO.

Mengikut YB Saifuddin video2 tersebut telah pun di pra tonton kepada beliau. Namun, dia tidak takut kerana video2 tersebut tidaklah meyakinkan sama sekali terutamanya dari segi kualiti.

Sama-sama lah kita memerangi anasir video seks palsu ini.

Semoga ALlah SWT melaknat puak-puak ini. AMIN!!!!

TULANG BESI

8 comments:

juragan 69 said...

Hmmm dah agak dah...dekat pru macam2 org snggup buat,waima bersedia utk mnjadi mangsa....kononnya!!!

Anonymous said...

YEEEEEHHHH!!!

Saya nak tengok NURUL IZZAH bogel.

Anonymous said...

UMNO tolonglah tunjuk ajar ahli2nya. Janganlah asyik bergelumang dengan cerita seks aje. Memalukan.

Anonymous said...

untungnya kita semua rakyat tak perlu pegi pasar malam beli lagi, buatlah juga video utk yg lain

Anonymous said...

HAHAHAHA... TB.. ko ni pu mmg bebal..klu nak buat video, baik buat video sepat kering bersenggama dgn bengali kerusi roda tu... geng bebal lu ni nak spin cari cerita lain la...

Anonymous said...

sebar sebar sebar tu keja korang lebih baik korang buat manifesto untuk bn pru13 ni

Anonymous said...

1.huh!!strategi yang boleh dibaca!!campuraduk video yang palsu dan yang asli!!dengan harapan semua rakyat malaysia percaya bahawa semua video adalah palsu termasuk video asli anuar!!
2.video yang asli anuar ada produsernya seperti nalla,eskay dll!!
3.produser video palsu adalah saifuddin!rafizi dll!!
4.yang pasti rakyat masih kenal yang mana asli dan yangmana palsu!kecuali macai-macai komunis dap seperti TB!!

Anonymous said...

Ini mungkin tektik bikinan pkr sendiri untuk nak tunjuk kononnya umno suka sangat buat video sek. Maca itu hari si johari buat lakonan p ramlee yang tak menjadi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.