Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Loading...

Sunday, April 14, 2013

Mat Taib Bakal Isytihar Masuk PAS?

Maklumat terbaru Tulang Besi dapat dari salah seorang AJK PAS Pusat yang telefon terus Tulang Besi adalah bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad bin Muhammad Taib atau lebih dikenali sebagai Mat Taib atau nama timanggannya Mike Tyson bakal mengisytiharkan diri beliau untuk menjadi ahli PAS.

Saya tak tau berita ni betul atau tidak tapi sama2 lah kita tunggu pengisytiharan rasmi dari beliau.

Waktu Sinar Harian cuba mendapatkan maklumat dari beliau pun, Mat Taib tidak menafikannya. Beliau cuma kata beliau tidak mahu komen.

Mari kita doakan hati Mat Taib tidak berubah dan beliau istiqamah untuk terus membuat pengisytiharan itu.

Kalau perkara ini berlaku, alamat UMNO Pusat dan UMNO Selangor habis dan hancur.

TULANG BESI

ps khabarnya Mat Taib telah pun mengisi borang PAS

8 comments:

Anonymous said...

Mat Taib bkn jenis org yg baik politik nya. sampai masa habis dia ngap semua.

hati - hati lah PAS.

Anonymous said...

kalau dah taubat dan berani hadapi serangan dari kawan lama ok latu takut sekerat jalan aja.manusia semua ada dosa.semoga Allah ampunkan dosa dan mula ikut suruhan Allah

Anonymous said...

Mat Taib's reputation is dubious. PAS, be careful who you bring in to your party.

penjual ubat said...

keinsafan manusia untuk bersama Perjuangan Islam tak perlulah kita nak pertikaikan ,seseorang itu bila sudah sedar dan insaf seharusnya lah kita memberikan kekuatan dan galakan untuk beliau bersama dengan jalan kebenaran.
Rasullallah saw tak pon mempertikaikan bahkan ahlan wa sahlan kepada umar al khatab untuk bersama baginda,
Saya rasa apa yang tidak di buat oleh Umar semasa dia berada dalam jahiliah.
Parti Islam insyaallah akan diselamatkan oleh ALLAH.
lihat sendiri apa yang berlaku pemimpin seperti hasan ali,nasha mat isa, stopa ali akan terpelanting dengan sendirinya.

Anonymous said...

Mat Taib nak masuk Pas kita persilakan. Ikhlas ke tidak itu urusan dia dgn Allah. Mana kita boleh tengok apa yg terkandung dlm hati dia. W/pun demikian, apa yg beliau zahirkan mencerminkan perkara sebenar dlm hatinya. Baik niatnya Insya Allah akan memberi dia hidayah. Kalau sebaliknya Allah maha mengetahui akan segala sesuatu.

Anonymous said...

Saya tertunggu-tunggu juga dia masuk PAS sebab saya nak tengok macam mana dosa-dosa beliau akan dicuci oleh PAS.

Percaya la, hari pertama dia masuk pas, segala dosa lampau dan tuduhan pada beliau oleh orang-orang PAS sendiri akan hilang.

Anonymous said...

Mat Taib akan masuk PAS sekali dengan Karpal Singh dan Lim Kit Siang.... itu yang teman dengar.

Anonymous said...

bukan takat dicuci .. malah jadi calon dan berkemungkinan besar jadi saf tertinggi ... huhu .. gitulah pas ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...