Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, April 12, 2013

Minta Mustafa Ali Bersumpah Video Itu Palsu

Itu adalah respon pertama Tulang Besi terhadap video tersebut. Kita sudah tiada masa dan bersumpah itu cara yang paling cepat dan selamat untuk menghadapi isu ini.

Cikgu Pa tak perlu berdepan dengan media pun. CUkup dengan Cikgu Pa mengeluarkan sepucuk kenyataan bertulis dan kenyataan itu disiarkan di Harakah.

Cikgu Pa perlu bertindak pantas kerana maruah dan sokongan PAS bakal luntur disebabkan isu ini.

Presiden juga wajib bertindak tegas dan pantas sebelum PAS kalah di semua kerusi yang dipertandingkan.

Isu ini akan dipergunakan oleh UMNO di semua kerusi yang PAS tanding.

Percayalah

TULANG BESI

17 comments:

Anonymous said...

aku cadangkan mustapa ali dan anuar brahim p sumpah laknat sama2 kat masjid..tak kan pas sorang saja mana boleh..anuar kena wat sama baru la dikatakan pakatan..

Anonymous said...

Kah kah kah...

Apalah kau ni TB...

Kata dah tak ada masa...

Sempat pulak nak sumpah menyumpah ni...

Kah kah kah.

Anonymous said...

Mantap bini dia...betul ke bini???Sumpah 99.99% tu gambar Mat Sepender...Rumah kate pergi, kubur kate mari sini pun ada hati lg...pitis derma habis dijadikan modal nafsu serakah Mat Sepender....Xyah nak nafikan...Makin lame makin meluat kat PASporno ni...

Anonymous said...

jangan dilayan permainan amno ni...tak habis-habis dok buat fitnah kat orang...hello sedara...ingatlah kat tuhan sikit...jgn terlalu seronok dok fitnah org...mati nanti lu tanggung sendiri dalam kubur tau...insaflah...sebelum mungkar nangkir herdik kau sampai berkecai nanti !!!

Azam said...

Tak payah hendak sumpah sumpah la.Bro.Video Sex merupakan kempen yang sudah bankrup.

Mari lah kita bejihad untok menegakkan kerajaan yang berseh dan masyarakat yang bernilai aklak yang tinggi.

Anonymous said...

mula-mula fitnah main sesama jantan...tak jalan...lepas tu cipta fitnah main dgn amoi...pun tak jalan...patah balik main dgn jantan...senyap jugak???? keluar pulak balik main dgn amoi...tukar hero lain pulak....rakyat dah boleh baca dah.....lepas ni jgn terkejut pulak....main dengan kambing jantan pulak.....lepas tu pakat2 heret kambing tu ke masjid untuk buat sumpak laghnat...ulamak amno yg kaki mengampu akan bersorak bermati-matian...so lagi mau sokong ka itu laghnat punya pemerintah ????? Fikir-fikirlah sendiri..............

hasilox said...

Dalam parti yang sama ada geng merogol kanak2, geng membuat video seks dan geng menyebar video seks. Sungguh cerah masa depan umno. haha

Anonymous said...

KALAU dengan ber SUMPAH selesai masalah maka semua yg di sg buluh dan kajang sanggup bersumpah jika dgn bersumpah itu tanda benar.

Gunakan dan tangani cara Islam
sahaja. Jauhi orang fasik, jauhi sumber fasik dan jangan menjadi fasik.

TYT

Anonymous said...

Bila kena kat Mustapa tiba tiba boleh pulak sumpah. Bila kena kat anwar, sumpah tak de dalam islam. Annwar is innocent anwar tak merugikan pakatan.

Apa punya double standard deng puak sendiri.

Anonymous said...

puak puak UG memang menyusahkan...

ada setengah dah dibersihkan ada setengah tak boleh dibersihkan pasal sgt berkuasa...

simpan punya simpan

akibatnya ehem!.....

Anonymous said...

Tak cilah pakai sumpah mubahalah ni..

Seafdalnya..pakai hukum hudud...ikut koran kan dan stail Taliban sikit..

Kena rejam dengan batu sampai mati... kalau tak mati dan tak berdarah..dah tentu dia tak bersalah...

Nabi pun pernah berpesan..kalau Fatimah mencuri..tangan Fatimah pun akan dipotong ikut hukum hudud...ini baru adil.

Anonymous said...

Xperlu sumpah....cukup nafikan je...xde org percayapun mustafa yg buat......umno dan fitnah berpisah tiada

Anonymous said...

Perangai mcm umno. Sikit2 sumpah. Umat melayu Islam ni kemetot betui akal. Yg buat video senyum ketawa. Yg dok meracau ahli pas mcm TB. Umpama budak2 yg suka buat perangai. Tak payah layan.

Anonymous said...

cadangan bodo yg kuar dr org bodo.. itu ulasan aku utk blogger ni.. mengaku pas, benda cmni pun mgelabah smpi trikut2 suruh sumpah mcm kepala ameno gak blogger nih

Sebal said...

Yang percaya video ni cuma tulang besi aje..maybe dia ni sama geng blog mesra umno and bloger cacar merba..perasan hebat..tapi buat kerja karut marut

Anonymous said...

Nilah antara bapak parasit,... bodok punya tulang besi... sebiji serupa umno... napa kau tak suruh nuar berahim sumpah gak...

Anonymous said...

anonymous bangsat,akal letak kat lutot..kenape le tuhan jadikan ko sbagai manusia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.