Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, April 22, 2013

Penjelasan Tulang Besi Belasah Puak2 Sendiri Dalam Musim Pilihanraya

Tulang Besi hendak tunjukkan bahawa sabotaj di Perlis, Kedah, tiga penjuru yang banyak kecuali di Panti adalah hasil kerja beberapa ekor pemimpin PAS yang kemaruk nak menangkan UMNO.

Mereka bukanlah memikirkan bagaimana hendak mengalahkan UMNO. Mereka hanya memikirkan bagaimana hendak memastikan UMNO terus berkuasa supaya selepas PRU 13 mereka boleh menubuhkan kerajaang PERPADUANG semula.

Mereka2 ini adalah talam dua muka dan gunting dalam lipatan dalam perjuangan Islam.

Misal yang paling utama adalah keengganan PAS menjadikan Anwar sebagai PM. Hasilnya, Ghani OThman dan MCA/Gerakan/MIC sedang ke hulu ke hilir memberitahu yg Haji Hadilah yang akan menjadi PM.

Ini bakal menjatuhkan tahap sokongan pengundi CIna dan India kepada Pakatan Rakyat. Kalau tak banyak, sikit pun jadi. Estimasi dalam 3-7% pengundi Cina dan India.

Jelas, puak2 PERPADUANG dalam PAS adalah bekerja untuk UMNO.

Kerusi Kota Damansara adalah juga bukti jelas bagaiamana puak PERPADUANG sabotaj jentera Pakatan Rakyat. Dengan meletakkan calon, secara otomatik UMNO telah berjaya menang satu kerusi di DUN Selangor. Apa pun alasan yang diberi oleh Presiden dan menantu beliau, hakikatnya tindakan mereka telah memberi UMNO satu kerusi percuma.

TAHNIAH DDIN AYAM, TAHNIAH MESNI, TAHNIAH PERPADUANG.

Akhir kata, tujuan utama artikel2 ini adalah untuk mendedahkan bahawa segala yang berlaku stkt ini adalah hasil kerja tangan UMNO semata-mata melalui agen2 mereka dalam PAS.

Ia tidak mencerminkan naluri dan hati nurani majoriti ahli2 dan penyokong2 PAS sama sekali.

Jangan kita berasa patah hati dan hilang semangat. Sebaliknya, kita mesti memenangkan PAS dan PAkatan Rakyat. Kalau ini berlaku, maka segala perancangan UMNO itu telah gagal sama sekali.

Secara mudahnya, demi mengagalkan agenda KERAJAANG PERPADUANG, kita semua haruslah bekerja keras dan memenangkan Pakatan Rakyat.

Ini kerana objektif utama agenda PERPADUANG adalah untuk memenangkan UMNO laknatullah. Kalau UMNO tetap kalah, maka objektif UG itu gagal sama sekali.

Masa tu barulah PJ Perlis dan PJ Terengganu menangis tak berlaku sbb seluruh Malaysia UMNO kalah kecuali di Perlis dan Terengganu. Padan muka kamu jadi alat kepada UMNO

TULANG BESI

12 comments:

Malaysiabaru said...

HARAM VABI HADI KAPLA GENG GANU DAH BERSUARA DI THESTAR.COM.MY

KONONNYA PAS NAK SELAMATKAN PAKATAN ... CALON PAKATAN JUAL DADAH ...

SEBENARNYA PAS NAK JAHANMKAN PAKATAN. ITS A FACT . SEBAB KAPLA GENG GANU DAH MABUK DGN PUJUKAN SYAITANIRAJIM ..

SEPERTI KATA MYDIN YASSIN PAS " PARTI AJARAN SESAT" MYDIN TAK KATA PKR PARTI AJARAN SESAT. CUMA PAS " PARTI AJARAN SESAT

ALLAHUWALLAM

Anonymous said...

Setiap yg berlaku ada hikmah. TB bukan tuhan dan nabi. Allah tahu apa yg ada dlm hati mereka yg digelar penghianat parti atau sebaliknya. Hanya jauhari mengenali manikam. Org diluar hanya pandai komen itu salah ini salah hanya telekan politik. Sanggup melabel org munafik, penghianat dsbgnya. Org luar lebih dipercayai drpd parti sendiri. Elok sgt kalau hilang keyakinan cross over jadi ahli parti lain kalau sikap dan adap sukar dibentuk dgn adab berjamaah.

Anonymous said...

pkr ni banyak mengarut,..pahang ni huru hara..buat dek pkr pusat sapa dia/tanyan azmin..yang korang ni asyik salahkan pas je..cuba tengok banyak kawasan pkr ni..tak ambil tahu langsung.tahu nak bercalon je..haji hadi layak ke tak layak..jd pm bukan isunya..kita semua meneka dalam gelap..je..tokeh syiah dalam pas..elok je dapat tanding..

porahh.. said...

hadi tu mulut longkang ler...sama mcm umno gak..nak jer aku sumbat mulut dia dngan spendar mtapa ali...petuiihhh...

bunbinban said...

Asyik2 PKR yg salah...PAS kalah sejak mederka pun salah PKR gak...adoiii...PKR dah kasi Parlimen Temerloh kat PAS. Xde masaalah. Ok je. Tapi bila PKR tanding di Parlimen Bera, PAS plak bagi restu kat calon bebas...hahaha...dah lah calon bebas naik kapcai je. Rumah pun xde, dok numpang di pejabat PAS kawasan. Keje pun xde tapi tiba2 byk plakduit tanding parlimen. Nak gua dedahkan lgi maklumat ke?. Sape sponsor sape taja?. Jadi2 la...kita sokong je calon PR x kira sape pun tanding. Jgn lak over confiden mcm PAS kawasan Temerloh...jgn ingat org x suka calon BN je, calon PAS yg kat dun tu apa cite....jgn plak lepas menang 2 hari, terus test drive kete baru...hahaha sama je dgn calon PKR yg lepas...pas pru je beli kete baru...itu kalah, kalau menang gua ingat beli heli terus kot...hahaha..dah dah...kita sokong je calon PR, kita sama2 hancurkan umno...ada paham?.

Anonymous said...

Butuh hang tulang babi

Anonymous said...

sorryla

only sick people left their stupid comments here. why not, at this time yg sgt kritikal dan sgt penting ni, fokuskan kepada matlamat utama PAKATAN. whatever issues, tunggu slps pilihanraya. Kalau betul kamu ikhlas berjuang ikut ckp org atasan (pemimpin). simpan saja sumpah seranah kamu tu. As you guys are labelling the whatever so called UG in PAS, you guys are doing the same EXACT thing! SHAME on you guys!!!

kutty mamak punya cucu said...

aku rasa lebih hj hadi istihar keluar dari pakatan rakyat aje,klu pkr tu banyak hal lebih baik pas bertanding sendirian aje,biar umno perintah negara ini sampai kiamat,hj hadi n the pulak boleh masduk perpadfuang,nanti dapat jadi menteri..././...rakyat akan di zalimi hj hadi peduli ape....lingkup pi le

Anonymous said...

Ana heranlah. ?pasal pilih menatu jadi calon pun nak besar besarkan..salah ke Tuan Presiden buat demikian, berdosa ke ikut hukum Islam atau perlembagaan ada menyebut klaus ni..Kalau tak ada, ini small matter, tak jadi kudispun.

Kalau salah, TGNA pun salah jugak, LKS pun salah, Karpal pun salah,Anwar Berahim pun salah jugak..Ana tengok ente buat dek aje. Ini tak adil,..

Anonymous said...

Ana heranlah. ?pasal pilih menatu jadi calon pun nak besar besarkan..salah ke Tuan Presiden buat demikian, berdosa ke ikut hukum Islam atau perlembagaan ada menyebut klaus ni..Kalau tak ada, ini small matter, tak jadi kudispun.

Kalau salah, TGNA pun salah jugak, LKS pun salah, Karpal pun salah,Anwar Berahim pun salah jugak..Ana tengok ente buat dek aje. Ini tak adil,..

nan012 said...

Bro..bukan pas atau pkr yang salah..parti tu tak salah..cuma orang dalam parti tu je yang cuba main bangsat..yang penting menangkan dulu pakatan..pastu baru reject puak puak ni..

Juragan 69 said...

Hahaha...bhai,pas tak prnh kerja utk umno...pas kerja utk pas...dlm parlimen ada ketua pmbngkang yg diakui oleh 3 parti...tp dlm pr siapa sbnr ketua pr??? Lg pun 3parti dlm pr semuanya pelik...pkr yg berkuasa ketua umum bkn presiden...pas yg berkuasa presiden? Atau mursidul am...dap yg berkuasa s/u agung dan bkn pngerusi..tp pas dan pkr lbh takut dgn pngerusi dap....apa sajalh lu org ni...nk tadbir malaysia konon...pr pun lu org tak leh nk tadbir..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.