Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Loading...

Monday, April 15, 2013

Perempuan Dalam Video Chegu Pa Bakal Keluar?

Itulah maklumat yang Tulang Besi dapat. Tapi tak tau betul atau tidak. Dan Tulang Besi berdoa kepada Allah SWT bahawa pperkara ini tidak berlaku sama sekali.

Khabarnya perempuan ini akan keluar dan mengaku dia adalah perempuan dalam video tersebut.

Juga, perempuan itu akan mengatakan bahawa dia dibayar oleh PKR untuk memerangkap Cikgu Pa.

Dan perempuan itu akan mengaku telah berzina dengan Chegupa seperti dalam video tersebut.

VIDEO SEKS CIKGU PA UNTUK PECAHKAN PAKATAN RAKYAT

Ini kerana tujuan utama video tersebut didedahkan sekarang adalah untuk memecah belahkan Pakatan Rakyat.

Misteri Najib menunggu begitu lama untuk membubar Parlimen terjawab dengan tersebarnya video seks Chegu Pa ini.

Rupa-rupanya, Najib selama ini menunggu Pakatan Rakyat berpecah dan berpisah sebelum mahu memanggil pilihanraya.

Agen2 mereka dalam PKR dan PAS telah dikerahkan sehabis-habisnya untuk menjayakan perancangan Najib ini.

Atas sebab inilah kita dengar dan lihat perkara-perkara ini dalam 5 tahun kebelakangan ini:

1.0 Penubuhan Kerajaan Campuran UMNO-PAS
2.0 Penentangan Hasan Ali dengan DAP dan Ronnie Liu secara terbuka padahal Dato dan Ronnie sebelum ini kawan rapat
3.0 Penyebaran fitnah yang begitu galak oleh HAsan Ali kepada pimpinan2 PAS kononnya kerajaan PR Selangor anti Islam dan Anti Melayu
4.0 Kertas Kerja kerjasama UMNO-PAS yang ditulis oleh salah seorang Ahli Majlis Syura Ulama PAS
5.0 Perjumpaan dalam gelap dengan Pak Lah sehingga terdedahnya perjumpaan itu
6.0 Cadangan gagasan Kerajaan PERPADUANG
7.0 Sikap PAS yang tidak mahu melawan dan menyerang UMNO dan MCA walaupun dalam kes Chua Soi Lek menghina Islam secara terbuka
8.0 Sikap PAS berdiam diri dalam segala kemungkaran yang dilakukan oleh UMNO.
9.0 Sikap Nasarudin Mat Isa yang galak menyerang DAP sedangkan bila UMNO buat judi bola, si Nasa diam membisu
10.0 Percubaan membersihkan geng "Erdogan" di dalam PAS dengan label tidak wala' dan anwarina
11.0 Pembelian wakil2 rakyat PKR yang akhirnya melompat dan menyerang PKR
12.0 Sikap Zul Nordin yang munafik dan menggunakan Islam untuk kepentingan diri
13.0 Sikap dingin Presiden PAS serta beberapa pimpinan PAS lain untuk menyerang UMNO. Hatta dalam isu "amanat haji hadi" sekalipun tindakan yang diambil amat defensif dan tidak merosakkan UMNO sama sekali
14.0 Mengambil sikap mahu menyamakan pendirian PAS dengan UMNO dalam isu Kalimah Allah
15.0 Tidak mahu mengiktiraf Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri. PAdahal, pengiktirafan ini akan memenangkan PAS di majoriti kawasan Melayu termasuk merampas semula Terengganu.
16.0 dan yang paling akhir dan paling besar, adalah Projek Melantik Ku Li sebagai Perdana Menteri

Ini perkara-perkara yang terdedah kepada umum. Banyak lagi benda yang telah dilakukan di sebalik tabir yang saya tak terdaya nak cerita di sini memandangkan pilihanraya sudah dekat.

Segala perkara di atas dilakukan oleh agen2 UMNO dalam PAS untuk memecahbelahkan Pakatan Rakyat.

Syukur alhamdulillah, dgn sokongan padu dari majoriti ahli2 PAS, Pakatan Rakyat tetap utuh. 

Hasilnya, Najib terpaksa menunggu sehingga lagi 20 hari tarikh otomatik Parlimen terbubar untuk membubarkan dewan. Khabarnya kalau tidak kerana paksaan dalaman, Najib akan terus tunggu sampai akhir, manalah tau perancangan pecahkan PR itu boleh berjaya dalam 20 hari terakhir itu.

Maka, penyebaran video seks Cikgu Pa ini adalah jalan akhir mereka dengan harapan Pakatan Rakyat akan terbelah dua. Mereka mengharapkan Presiden akan menyalahkan PKR kerana video ini sekaligus membawa PAS keluar dari Pakatan Rakyat.

Sama-sama lah kita semua berjaga dan melawan fitnah yang amat dahsyat ini.

Kepada UMNO, kalau betul dakwaan kamu Chegu Pa telah berzina, sila kemukakan 4 orang saksi yang adil selaras dengan kehendak syara dan dakwa Chegu Pa di Mahkamah Syariah selaras dengan ajaran Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW.

TULANG BESI

10 comments:

Anonymous said...

Abg Mat Stopa punca kejatuhan PASporno....

wan amir said...

Baik engko duk diam diamlah bhai...semak otak aku bila baca tulisan kau...put a stop bro...

Anonymous said...

biasalah fitnah...bukan sekarang jer..spt zaman dulu juraij telah difitnah oleh seorang perempuan yg berzina dgn gembala kambing dan mengandung.....dan dituduh anak itu anak juraij....tapi Alllah melindungi juraij dgn membolehkan bayi itu bercakap dan menerangkan hal yg sebenarnyer...oleh itu mari kita minta perlindungan Allah dari fitnah2 dunia akhir zaman..khususnyer dari parti UMNO/BN yg dah nazak dan tengah meroyan kerana akan kehilangan kuasa ini....

EFGH said...

kalau tak kerana Anwar Ibrahim...Pas takan kemana masih ditakuk lama jugak...perasan jer lebih...

Malaysiabaru said...

Haji hadi ni bengong berdoaoh ko sapa kutip tok pa jd sua pas. Keh molek kalu bui kamarudin jaafar sua pas. Hadi wei mung bengong kor, ganu jugok mung nok. Kawe. Guarantee tok maju pas lagu ni

Anonymous said...

Nak keluar? Nak mengaku? Ok kita sama-sama pi buat laporan polis dan kita sama-sama pi buat laporan di Pejabat Agama. Jangan polis buat kerja bodoh bawa perempuan tu ke hospital untuk kelebek cari DNA Chegu Pa sudahlah sebab ini bukan kes rogol, ini kes mengaku berzina.

Yang aku pasti Chegu Pa takkan apa-apa sebab dia tak mengaku dan video tak boleh dijadikan bukti... perempuan gedik yang mengaku tulah akan di hadapkan ke mahkamah atas tuduhan melakukan persetubuhan haram... DAH MENGAKU, KENALAH HUKUM.

Anonymous said...

Ana heranlah...Kalaupun ente taksub dengan perjuangan PAS..toksah taksub membabi buta..Allah dah berikan akal untuk kita gunakan, gunakanlah sebaik baiknya.

Jangan disebabkan bencinya ente pada UMNO, apa apa musibah menimpa PAS, fitnahkan UMNO penyebabnya.

Ente dah tengok vidio orang yang mirip pemimpin PAS buat exercise atas katil, dia buat dalam paksaan ke..dia dalam khayal ke? Keris masuk sarung kena paksa ke?

Kalaupun pompuan tu diupah oleh UMNO, tak mungkin terjadi kalau orang yang mirip Mustapha membiarkan nafsunya mengatasi pertimbangan beliau. Sepatutnya otai agama dengan mudah dapst mengatasi godaan tersebut. Lainlah orang macam Tulang Besi atauoun Ana ni. Berderau juga kalau dalam situasi sedemikian.

Eloklah ente bawak bertenang. Ambik wudhu dan sembahyang istikarah, insyallah akan diberi petunjuk. Kalaulah berita tu adalah benar, terimalah seadanya.

Kalaulah Najib nak lengahkan pilihanraya, ini hak beliau mengikut undang undang. Sebagaiketua, beliau perlu memikirkan hari yang sesuai setelah mendapat maklumbalas, ini termasuk lah menunggu pembangkang adalah dalam keadaan yang lemah.
Kenapa pula pembangkang mengikut telunjuk beliau. Kenapa pembangkang tak bubar ADUN bila BN dalam keadaan lemah dam pembangkang dalam keadaan kuat.?

Mengikut doktrin perang, sebaik baik perperangan adalah kemenangan tanpa perlu berperang.Dalam keadaan sekarang PAS ataupun BN dalam mood kemenangan?

Tulang Besi said...


Ana heranlah...Kalaupun ente taksub dengan perjuangan PAS..toksah taksub membabi buta..Allah dah berikan akal untuk kita gunakan, gunakanlah sebaik baiknya.

Jangan disebabkan bencinya ente pada UMNO, apa apa musibah menimpa PAS, fitnahkan UMNO penyebabnya.

Ente dah tengok vidio orang yang mirip pemimpin PAS buat exercise atas katil, dia buat dalam paksaan ke..dia dalam khayal ke? Keris masuk sarung kena paksa ke?


Ni percubaan cyberuk UMNO yang nak bercakap mcm orang PAS tapi sumbang bunyi nya.

Kalo jenis tak semayang, mulut memang jadi kematu

Anonymous said...

Mana tuan tau dia xsolat. Tuan menuduh sesuatu yg tuan xtahu pun dah dikira fitnah. Nampak tulisan kata2 tuan tiada kredibiliti sbg penulis yg menjulang kebenaran. Sy syorkan tuan menjadi penulis yg membenarkan perkara benar dan menyalahkan perkara salah serta berkecuali dlm perkara yg tidak diketahui tanpa memihak kpd mana2 parti. Mgkin kurang popular tp lebih dihormati. Dosa pun kurang. Wallahualam. Tk.

juragan 69 said...

Bhai TB...kenapa lu yg lbh goyang dari tuan pnya badan...klu betul pmpuan tu nk keluar sepattnya kita rasa itu yg terbaik bhai...dgn ini tok stopa boleh bersihkn nama dia,itu pun jika dia mmng BUKAN org dlm video tu. Bhai tak mngaku dan bukan bnda yg berbeza....

Bhai...aku pelik knp jika seseorg mmberi hujah yg tak mmpu lu org sanggah...maka keluarlah...tak solat,tak islam,kafir...knp bhai lu org mudah sngt mnhukum org... Bhai ISLAM UTK SEMUA...tp pas atau pkr itu pilihan kita dan takda kena mengena dgn rukun islam dan iman...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...