Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, April 22, 2013

Presiden PAS Sokong Pertindihan Kerusi

Jangan haraplah akan ada penyelesaian dalam mesyuarat PAS hari ini untuk kes pertindihan kerusi. Jelas, Presiden sendiri menyokong tindakan khianat PAS Subang itu.



Komen Tulang Besi:

1) Jawapan pasal Kota Damansara jelas nak bela menantu sendiri. Majoriti ahli2 PAS Kota Damansara tidak pernah komplen ataupun mengeluh pasal Dr Nasir. Dia tidak pernah belot atau khianat pada PAS. Hanya PAS sahaja yang khianat pada dia sekarang ini.

2) Apa fahaman Dr Nasir tidak memberi hak kepada PAS memberikan kemenangan kepada UMNO dgn meletak calon

3) Dengan lebih mudah, nak lawan calon yang ada gambar Stalin dan Lenin, kita beri UMNO menang. Nak selamatkan PAkatan Rakyat dengan memberi kemenangan mudah pada UMNO? Rasanya, tu alasan yang sangat dangkal.

4) Di kerusi2 bertindih lain tu, semuanya tokeh kuda ke? Chegu Bard tu tokeh kuda ke?

5) Tiada siapa marah kes DUN Panti. MAlahan, ramai yang berterima kasih. Tapi, itu cuma satu DUN sahaja.

6) Adakah PResiden menyokong tinddakan khianat Hj Mesni dan menantu beliau?

7) Hanya sebut kejatuhan Perak tapi tak sebut langsung pasal kejatuhan Terengganu sewaktu di jadi MB


Islam tidak mengajar umat nya melakukan khianat kepada sesama manusia

TULANG BESI

7 comments:

C++ said...

Bhai TB...

Sori aaa.. Hadi Awang tidak layak lead Malaysia yang berbilang bangsa, pegangang dan agama.... period...

Lagi satu... rakyat marhaen tengah hebat nak bunuh BN... tapi pimpinan PAS sajer nak bagi BN hidup.. aper daaa...

Anonymous said...

Kalau lu tak tahu cerita subang jangan tulis ler..

bunbinban said...

calon yg munafik x di sebut plak...hahaha...calon2 munafik yg di hantar si munafik utk bertanding menentang sekutu sendiri...apa punya ulamak la dia ni. sedap mulut tok nenek dia je tuduh org mcm2...patut la PAS ni asyik kalah je dlm PRU..bodoh nak mampus. Gua bior sokong Dr Nasir yg jelas2 sokong Karl Max(kononnya) dri gua sokong calon munafik yg di hantar oleh si munafik...sape2 x tau apa makna munafik sila buka kamus dan paham maksud munafik dan buka pula Al Quran dan baca sendiri ayat2 yg menerangkan betapa bahayanya munafik nih. sekian. Terima Kasih TGHH dgn pencerahan yg di berikan...skang gua dah nampak jelas siapa si munafik tu.

Shakirin Al-Ikram said...

Anak, saya baca ulasan dan alasan UH tntg Lenin/Stalin dan waspada! Tetapi KITA penyokong dan pendokong setia PAS tetap`don't buy his crap' re: menantu dan kroni2nya! Ini tidak ade tolak ansur/kompromi!
Jangan kerana Nurul Izzah dan terkini, Mohd. Abduh terkilan UH dia pun bernepotisme dan kronismme!
Jangan dibuat alasan condongan pil kuda atau Stalin/Lenin untuk menghalalkan sabotai nyata di kerusi Sg. Acheh dan diLabuan! Kedua2nya milik BN!
DiPanti, sah wakil PKR bercita-cita menjual kerusi kepada UMNO! Makanya alasan jentera sebagainya wajar drp `menang tanpa Bertanding!'
Saya menyeru mata dan kepala ahli2 PAS sentiasa waspada dgn unsur2 `Perpaduang' yang tidak pernah lekang dari jiwa `wa'tasimu' kumpulan berlima PAS/UMNO itu!
Sudah sah UH yang TT watikah kroni ZM. PAS harus menimbangkan MeNasaIsakan Ahli Syura Pemuda PAS dari KD, Subang ini sebelum bocor lagi rahsia ke tangan `Ular/UMNO'

Anonymous said...

Kal max lah.. Stalin lah... Lenin lah... jual pil kuda lah.... kat mana datangnya berita ni? dari siapa info ni? hanya kerana menantu yang gembor terus pakai ke? Kalau tuan presiden bertaraf tuan guru sepatutnya tahu macam mana nak bertindak terhadap isu macam ni. Dah selidik ke? Kenapa tak bawa waktu perbincangan dengan ketua2 parti pakatan rakyat? Nampak sangatla alasan nak cover menantu. TGHH patut ingat... Dolah Badawi jatuh adalah akibat tindakan menantu.... Jangan kerana menantu PAS rebah.

Anonymous said...

Anda buat komen dlm emosi yg marah... saya amat berharap anda bawa mengucap balik atas komen anda itu. Kalau nak marah kat sapa pun hak anda tapi jaga iman dan syahadah anda.

Anonymous said...

Contoh paling baik untuk tengok kalu la pas x tanding kerusi kangar pkr nak letak dr juanda sebagai calon. Kalau jadi dr juanda calon pkr mcm mana. Sekarang terang2 dia mengaku sebagai penyokong bn/umno.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.