Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Sunday, May 5, 2013

Menghalang Pengundi Hantu Tanggungjawab Semua Rakyat Malaysia

Apabila ditangkap, ambil IC mereka. Tak perlu pukul atau sebat.

Mereka pasti tidak akan membuat laporan polis serta polis pun tidak akan menyiasat kes ini.

Akhir sekali pasti kes ini akan didiamkan sama sekali.

Bayangkan kalau kes ni masuk mahkamah dan Bangla/Myanmmar tu terpaksa naik jadi saksi. Nak cakap Melayu pun tak lepas.

Konfirm yang akan kantoi adalah SPR dan UMNO sendiri.

Oleh sebab itu, jangan takut ambil IC mereka sebab IC mereka tu pun bukan asli pun. Sekadar untuk mengundi sahaja.

Tanggunjawab rakyat Malaysia menghalang pengundi hantu dari mengundi.

Lepas undi jangan balik rumah. Tunggu di pusat Mengundi.

Tangkap sesiapa sahaja yang disyakki.

Jangan takut jangan segan.

Jangan lupa ambil gambar.

INI KALI LAH !!!!

TULANG BESI 

3 comments:

Anonymous said...

Ini Kali Lah.....

Cukuplah Bahalol Bahalol duduk mentedarah keringat rakyat yang dhaif dan miskin.

Ini Kali Lah.....

Anonymous said...

Jangan silap orang sudah la. Kena salah orang mau dia repeat dengan pedang samurai bagi cacat sekor2 sebab kurang ajar..dah hilang jari.

Anonymous said...

Terima kasih lah atas perjuangan membantu kafir harbi semakin berkuasa dan Islam semakin terpinggir. Demi Allah! kita jumpa di Masyar sebab aku akan jadi saksi perjuangan kau, selamat sambung perjuangan kafir harbi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.