Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, November 22, 2013

Baik Bubar Sahaja PAS Pulau Pinang

Kerja mintak jawatan, mintak kuasa je.

Kalau mcm ni punya perangai baik bubar je PAS Pulau Pinang.

Ada macam takda.

Sudahlah tak mampu tambah kerusi, pergi kacau kerusi Sungai Acheh yang PKR boleh menang dengan tutup mata.

PAS Pulau Pinang ni dah jadi liabiliti pada Islam, pada Syiar Islam, pada PAS dan pada orang Islam.

Bubar je PAS Pulau Pinang dan ramai2 lah masuk UMNO




www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog ini

2 comments:

Anonymous said...

Wa helan la tulang besi...orang melayu dap pun cakap lagu tu..nilai mereka takat 5 kupang saje...orang melayu pas macam tu..penat depa pasang bendera..satu wakil PAS pun tak bagi...macam tu lah nasib Melayu

Anonymous said...

Bro,

Betul kata tulang besi.

Tang orang semua kena bagi kat puak hangpa. Tengok kerajaan PAS Kedah, DAP menang satu kerusi, pasai apa tak lantik wakil tunggal DAP tu jadi exco macam hangpa dok tuntut kat penang..

Bukan je tak bagi jawatan exco,satu jawatan lain pun tak bagi. Depa bagi juga pesuruhjaya hangpa jawatan dipertua MAIPP.

Timbalan dia je dok bising. Dia tu Adun ka? Se ang cerita suruh geng hangpa tu yang lapaq jawatan pi masuk UMNO. Buat syarat minta lantik hangpa jadi senator dan lantik hangpa semua jadi menteri. Lagipun kalau tengok kelaku badut menteri yang ada, geng hangpa lagi le layak jadi menteri. Timbalan hangpa pun layak jadi PM ganti najib.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.