Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Sunday, December 1, 2013

Jawapan Balas Kepada Ustaz Zaharuddin aka Din Ayam

Tulang Besi Malaysiawaves mendapat khabar bahawa Ustaz Zaharuddin@ Din Ayam menuduh Tulang Besi berbuat fitnah dan mendoakan kemudharatan dan bala keatas saya.

Pertamanya, saya nak tanya kenapa yang Din Ayam melalut mcm orang buang tebiat ni?

Saya tak tuduh Din Ayam buat apa-apa pun. Camana lak saya fitnah dia?

Elok2 orang tak tau dia terlibat dalam konspirasi dengan dia melalut mcm ni orang dah tau. Kalau Din Ayam innocent kenapa nak melalut sebegini sekali? Orang tak bersalah tak perlu nak mengarut dan melalut mcm ni sekali

Sampai sanggup Din Ayam mendoakan saya sebegitu sekali. Doa Din Ayam ni dibuat hari Sabtu. Pada hari yang sama, pasukan EPL kegemaran Tulang Besi menang besar dalam keadaan tidak dijangka mereka akan menang besar sebegitu.

Mungkin ini cara Allah SWT memberitahu Din Ayam supaya baca balik artikel yang saya tulis tu sebelum mengamuk tak tentu arah macam orang buang tebiat.

Allah SWT Maha Adil dan Saksama. Dia tahu siapa benar dan siapa salah.

ALLAHUAKBAR!!!

Tulang Besi

ps Seluruh artikel tu, yang saya sebut adalah Raja Ahmad lebih layak jadi Ketua Penerangan berbanding Din ayam sbb Din Ayam kalo buka mulut lebih banyak buruk dari baik. Itu penilaian saya berdasarkan rekod Din Ayam sebelum ini. Di mana fitnahnya?

Panggilan Din Ayam tu pun bukan fitnah. Tak caya tanya Zainulfaqar Yaacob. Dia pegi confirm sendiri dengan orang2 Rusila.

www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog ini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.