Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, January 1, 2014

TAHNIAH RAKYAT MALAYSIA. PERHIMPUNAN TURUN BERJAYA!!!!!

Yang kesiannya adalah puak2 UMNO dan NGO2 yang bertungkus lumus menggagalkan perhimpunan ini. Buat beratus2 laporan Polis yang sepatutnya laporan Polis dibuat terhadap UMNO kerana menaikkan harga barang dengan kadar yang melampau.

UMNO menaikkan harga barang dalam keadaan harga komoditi sedunia sedang menurun (i.e. minyak, arang batu, petroleum, gula dsbnya)

Ini bererti harga2 barang di Malaysia naik kerana mahu mengkayakan kroni2 UMNO.

Yang lebih menyedihkan adalah blogger2 UMNO yang telah giat membuat fitnah yang pelbagai.

Memandangkan perhimpunan ini adalah disiarkan hanya melalui blog dan FB bermaksud blogger2 UMNO sudah tidak releven lagi. Tiada siapa dalam Malaysia yang mempercayai kata2 mereka lagi. Papagomo pun bakal bangkrap sbb kena bayar saman yang bertampung-tampung.

Syabas rakyat Malaysia. Syabas Pakatan Rakyat.

Lihat sendiri kedatangan ke Perhimpunan ini di dalam video di bawah:



TULANG BESI

ps Yang herannya Pemuda PAS Subang telah tidak menyertai perhimpunan ini tetapi menganjurkan kempen anti zina di Kota Damansara.

Pemuda PAS Subang masih mahu meneruskan kebodohan Nasaruddin Tantawi dan Nik Abduh.

Pemuda PAS Subang masih tersekat dalam kepompong sekularisma.

Mereka ingat kempen menentang kenaikan harga barang ni bukan dakwah islamiyyah. Confirm kepala otak sekular puak2 Pemuda PAS Subang ni.

Sekular yang cetek.

Tak heranlah ada blogger2 UMNO yang turut kempen program Pemuda PAS Subang tu
www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog ini

4 comments:

Anonymous said...

Bukan semua umat PAS ada kebijaksanaan...., ramai masih benggap macam budak budak melayu umno.

Kasihani lah mereka mereka ini , tahun sudah berubah ke 2014 dan lanun masih beraya luar negara bila rakyat papa..... Umat umat bahalol masih tak berusaha ubah diri dan mentaliti mereka sendiri.

Anonymous said...

TB, tiada salahnya ceramah pas tu. Sambutan tahun baru selalunya disertai dgn "pesta zina". Moga Allah memberi rahmatnNYA atas dugaanNYA kepada kita, Amin!

Anonymous said...

TB;

Bila pulak PAS nak buat demo tuntut hudud dilaksanakan. Dah lama dok cakap hudud..hudud...dah perintah tiga negeri..bau hudud pun tak ade..

Takkan PAS tak boleh kowtim dengan DAP n PKR nak laksana hudud.Aku dah tak rela di cop barua DAP lagi..hipokrit lah kalau perjuangan orang PAS selama ni tak ambil kira

Orang lama PAS

Anonymous said...

Bkn sng nk wt hukuk hudud ni.... kalau krjaan x izin,mana boleh suka2 hti nk buat... kuasa undg2 tetep krjaan pust yg pegang.. bkn kerajaan negeri!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.