Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, August 26, 2014

Pendedahan: Presiden PAS Sokong Kerajaang Perpaduang dgn UMNO Atas Dasar Melayu

AKHIRNYAAA!!!!!!

Rupa2nya Dr. Zuhdi Marzuki hanyalah tukang sampai sahaja.

Masej wassap beliau tempoh harisebenarnya adalah berasal dari Presiden PAS sendiri.

Mesyuarat AJK PAS Pusat hari ini menjadi bukti. Mereka yang hadzir menjadi saksi di hadapan Allah dan para Malaikatul Muqarrabin.

Ia bermula apabila seorang AJK PAS Pusat bertanya kepada Presiden adakah benar perkhabaran Presiden dan SU Agung telah mengadakan pertemuan dgn Azmin Ali.

Presiden mengatakan perkhabaran itu benar. Kalau PKR boleh curi wakil2 rakyat PAS maka PAS pun boleh berbuat perkara yang sama.

AJK yang sama bertanya lagi apa isi kandungan perbincangan dgn Azmin. Dijawab Azmin diajak masuk PAS bersama-sama dua atau tiga orang lagi ADUN PKR.

AJK yang sama menyambung pertanyaan kalau dicampur PAS yang 13 orang dengan Azmin dan 2 orang ADUN PKR bilangan cuma 16 orang. Bagaimana hendak mengadakan kerajaan?

Belum sempat Presiden menjawab dicelah oleh seorang AJK lain, adakah Presiden bersetuju untuk bekerja sama dengan UMNO.

Lantas Presiden menyatakan persetujuan malahan Presiden memberikan alsan menjaga Melayu sebagai asas perpaduan.

Ertinya Presiden PAS telah mengkonfirmasi kepada seluruh AJK PAS Pusat akan sokongan terbuka beliau kepada Kerajaan Perpaduang UMNO-PAS.

Juga, Presiden telah mendedahkan akidah Presiden yang terbaru yakni nasionalisma Melayu. Dengan kata lain Presiden PAS telah pun menukar aqidah beliau dari Islam yang syumul kepada Nasionalisma Melayu.

Apa2 pun penahahan surat sokongan kepada Wan Azizah adalah selari dgn kehendak UMNO dan BArisan Nasional serta Najib dan Rosmah.

Sila rujuk kepada mana2 AJK PAS Pusat yang hadzir dlm mesyuarat tersebut untuk konfirmasi.

Wala' kepada Presiden sekarang ini adalah wala' kepada ideologi kebangsaan Melayu.

Tulang Besi

www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.

12 comments:

Anonymous said...

Tolak PRESIDEN pada muktamar akan datang, TGNA sudah cakap pengkhianatan umno ini...nampaknya masih tak serik PAS ni nak kena tendang sekali lagi oleh UMNo bila Umno kuat ..tengoklah! Tak serik serik...tak nampak nampak umno ni siapa??

Anonymous said...

"Bukan dari golongan kami siapa saja yang mengajak kepada asabiyah, bukan pula daripada golongan kami orang yang berperang kerna asabiyah, dan tidak juga termasuk golongan kami orang yang mati kerna asabiyah." (HR Abu Dawud). Wailah bin al-Aqsa pernah bertanya kepada Rasulullah s.a.w., "Apakah yang dimaksud dengan asabiyah itu?" Maka jawab Rasulullah s.a.w., "Kamu membela golonganmu pada kezaliman." (HR Abu Dawud).

Anonymous said...

Kalau d Pelastin dulu masa mudanya Yasir Arafat begitu garang dan sanggup berperang dgn regim zionist yahudi...tetapi ketika tuanya...bolwh berpeluk pula dgn yahudi...dan akhirnya dikatakan mati keracunan angkara yahudi.
Apakah Hj Hadi juga begitu?
Muda nya begitu lantang menghentam umno...tapi...bila zaman tuanya mahu berpelukan pula dgn umno.
Apakah beliau tidak sedar yg dahulunya PAS berpengalaman buruk dgn umno?
Sbb itu aku bilang...PAS wajib mengganti dgn orang muda yg bertenaga utk menundukkan umno...bukan berharap pada yg sudah tidak berupaya.
President PAS mesti ditukar

Dol said...

presiden pas perlu dibaik pulih.

selain isu perpaduan dgn umno(kalau betul la), sikap pro iran dan hezbosyaitan juga adalah sesuatu yg amat dikesali.

bat8 said...

Sebelum ini pun PAS m3ngamalkan asobiyyah juga walaupun bukan atas dasar bangsa seperti UMNO. Dengan bersetuju nak buat kerajaang perparuang dengang UMNO,PAS t3lah menambah satu lagi sikap assobiyah.

Assobiyyah yang sedia ada ialah dimana puak-puak serban memulakan pergeseran dan membahagi kepimpinan PAS berasaskan puak : puak-puak serban dan puak-puak bukan serban. Kita tengok bagaimana jengkelnua permainan puak-puak serban ini untuk menghapus dan pemindas puak bukan serban. Kawan-kawan baru puak serban ini didalam UMNO pasti bangga dan tergelak berdekah-dekah dengan permainan kotor puak serban ini dah sama tahap dengan permainan UMNO.

Satu situasi yang amat menyedihkan. Mereka bol3h sebut ayat-ayat AlQuraan dengan fas3h tetapi tindakan mer3ka amat memualkan. Parti yang sahih kapir yang dah t3ntu jahat dan yang pasti akan masuk neraka mengikut mereka, tidak bergamak bermain kotor seperti mereka.

Anonymous said...

Tuan... Macam mana... Apakah hal tuju PAS selepas ini

din sg golok said...

Kadang kadang terfikir sejenak ..
pas ..menperjuangkan ISLAM .. KATA NYA..
PKR .. DENGAN FAHAMAN LIBERALNYA
DAP .. MENENTANG AGAMA ISLAM .. TERUTAMA HUDUD n AZAN ..
BERPAKAT .. MENUMBANG UMNO..
SALAHKAH .. KALAU PAS DENGAN UMNO .. DUDUK BERBINCANG ..
TAKKAN TAK LEH DUK SEKALI ..
CUBA FIKIR DENGAN TUNTUTAN AGAMA .. BUKANYA TUNTUTAN PARTI ..!!

Anonymous said...

Salam Tuan,
Kita juga adalah bukti saksi(yakni belum mati lagi) yang Hadi dulu melabel umno sebagai kafir.Adakah dia sekarang sudah kafir hingga sanggup berpeluk dengan umno kini.Hadi kena ingat jangan belot amanah rakyat.Dan dia sekarang tergolong dalam orang yang munafik!

Anonymous said...

Bdak2 kecik pas mana tauu....

Pas umno dah berkwn baik lama duluu...

Sebelom kamu2 lahir lg....kikiki...

semoga perpaduang ini akan jd pengajaran berguna pada gen x dan y....

Yg x gunakan akal dlm berpolitik....

Anonymous said...

X salah bro...ckp biar terang. Jgn belit sana sini...

Anonymous said...

Bagusla umno dan pas islam bekerjasama
Ini yg dimaksudkan dr m.
Lebih baik 'setan' yg kita kenali
Dari 'malaikat' yg kita kawan
Maksudnya.. Lebih baik bergabung dgn umno islam
Drpd bergabung dgn dap anti islam pkr liberal tu

Anonymous said...

Why not pas buat cara sama. Tapi terbalik.
Sekongkol dgn umno Untuk ke putrajaya mcm niat skrg. Lepas tu pikirkan apa yg nk di ubah menjadi lebih negara islam. Lagi afdhal rasanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.