Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, September 24, 2014

Jawapan Pd Tuduhan Tulang Besi Suka Buat Andaian

Di atas serangan terbaru machai UG apabila Tulang Besi kata keempat2 exco PAS itu dipandang sebagai pengkhianat oleh pengundi2 CIna dan India.

Untuk menjawab, Tulang Besi terpaksa nyatakan rekod Tulang Besi dalam membuat pemerhatian dan analisa pengundi di Malaysia (bukan utk menunjuk diri):

1) Pada pagi hari mengundi sebelum pusat mengundi dibuka (2008), TUlang Besi telefon Hasan Ali dan bagitau dia supaya jangan turun melawat pusat2 mengundi. Terus pakai baju Melayu dan tunggu depan Istana untuk angkat sumpah. Ini kerana BA+DAP telah pun menang di Selangor. Hasan Ali tidak mempercayai TUlang Besi sehinggalah hampir 18 jam kemudian baru lah dia mengaku kebenaran TUlang Besi

2) Tiga hari selepas penamaan calon 2013, Tulang Besi sms pada Khairuddin Othman bahawa PR akan menang 44 kerusi DUN di Selangor. Pada masa itu ramai yang sangsi. Tapi akhir nya....?

3) TUlang Besi sehingga ke sudah tidak pernah menyatakan PR akan menang Putrajaya pada 2013. Akhirnya.....?

Dlam kes exco PAS ini, DAP berada di pihak Tulang Besi. Kalau tidak masakan Setiausaha Agung DAP sendiri menyatakan keempat2 exco PAS sebagai pengkhianat.

Pengundi2 Cina ni mereka berpegang dgn fakta dan bukan andaian.

FAKTANYA ADALAH: Keempat2 exco itu telah duduk dlm kerajaan PAS+UMNO+Khalid Ibrahim dan bukan kerajaan Pakatan Rakyat. Maka, secara faktanya keempat2 mereka adalah pengkhianat.

Mereka mungkin beri alasan mereka wala' dan mengikut arahan Presiden tapi pengundi2 Cina tak heran dgn Presiden PAS. Mereka boleh minta Presiden PAS melantik mereka sebagai exco bayangan Selangor la dan berlakon exco di depan Presiden PAS.

TULANG BESI

ps kedua2 Khairuddin dan Hasan Ali dah jadi pengkhianat

www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.

3 comments:

Anonymous said...

Sy setuju tuan,memang name nama geng yang saudara sebut gila masuk frame,Hasan Ali beras jati tu dah tentu tentu sekarang macam pengampu tengokla dia terhegeh-hegeh ada di istana semalam,pastu merapu depan astroawani konon nak berjuang bersama MB baru,manakala Khairuddin pulak raja lawak betul beria,-beria konon masa Saudara Hasnul dan Shaari buat akuan SD,macam bagus jer nak bg 24 jam tarikbalik akuan n minta maaf,konon x wala pd tuan Presideng...poodah la!malang sungguh orang paya jaras dapat yb tak cerdik dan kaki bodek presideng pil kuda dan kominis.terbaik tulang besi expose lagi geng wayang kulit ni.salut tulang besi atas keberanian anda buat pembongkaran manusia gila kuasa dan mungkir janji bertopeng agama ps:harap 4 exco pengkhianat tidak akan dilantik semula

Anonymous said...

Biasa la tu, ada geng Pas in denial sbb dok percaya sgt ramai org sokong diorg..in reality, most of PR voters dah menjauhkan diri. Inilah akibatnya apabila tidak menunjukkan ciri islam sebenar. Nak tepati janji pun susah, macamana nak tegakkan undang2 islam. Allah swt maha mengetahui siapa yg layak untuk membawa syiarnya di Malaysia. Jgn marah ahli pas, aku x kata semua.. Kat geng2 UG jer..

Anonymous said...

Parti Pas Perlu faham, Khasnya PresidenGnya, masyarakat bukan Islam menyokong PAS belum benar2 bererti mereka suka dan mempercayai PAS pada 2008, Namun pada 2013, tahap kepercayaan terhadap PAS meningkat.

Pun begitu, PAS janganlah terlalu ghairah sangat, kalau begitu beria-ia hendakkan perpaduanG dengan Umno, lebih baik pada PRU14 nanti, mereka terus undi BN (di kws yg PAS VS BN).

Pun bukan semua ahli PAS begitu inginkan PerpaduanG dengan UMNO (saya percaya), cuma segelintir sahaja.

Disini, tak perlulah menyebut nama2 mereka, tepuk dada tanya seleralah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.