Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, September 11, 2014

Perangai Haji Hadi Menjauhkan PAS dari Rahmat Allah

Arwah Ustaz Azizan tu sepanjang jadi MB lebih dua kali koma dan masuk ICU. Tapi, Haji Hadi tetap kekalkan sebagai calon MB.

Akhirnya Kedah terlungkup atas kedegilan dan kejahilan Haji Hadi Awang. Tiada bantuan Allah SWT. Tiada malaikat turun dari langit membantu mempertahankan Kedah, Barangkali makhluk2 di langit jelak dgn kedegilan serta kejahilan Haji Hadi Awang.

Sekarang kedegilan, kejahilan serta kejahatan Haji Hadi Awang mahu diekspot ke Selangor pula.

Diguna Majlis Syura Ulama untuk menyokong kesesatan Haji Hadi Awang yang akhirnya akan memecahkan Pakatan Rakyat yang akan membawa kepada pembubaran Dewan Undangan Negeri.

Bila DUN bubar SEMUA Adun PAS akan kalah tertonggengusiSemua akan hilang kerusi mereka dan menjadi orang biasa. PAS dengan sendiri terkeluar dari kerajaan Selangor.

Semua angkara kedegilan, kejahatan serta kejahilan Haji Hadi Awang seperti yang telah berlaku di Kedah 2013. Sudah tiada lagi akhlak Islami dlm jiwa Presiden PAS ini.

Sekiranya Haji Hadi ini hubungannya dengan Allah kuat seperti para anbiyya mengapa tiada amaran dari langit menghalang kejatuhan kerajaan Terengganu 2004?

Mengapa Harun Din tidak bermimpi Nabi SAW yang memberi amaran akan jatuhnya Terengganu 2004?

Barangkali makhluk di langit sudah pun jelak dengan sikap dan perangai Haji Hadi Awang. Tiada malaikat yang suka manusia yang engkar janji dan sombong.

Sanggup tolak pelawaan Mat SAid dan kekalkan kerajaan UMNO di Terengganu semata-mata kerana istana mahukan Dr Syed Azman sebagai MB dan bukan dia.

TULANG BESI

ps Dengar cerita Dewan Ulama PAS Kedah memohon Haji Hadi menukar Ustaz Azizan tapi memorandum mereka dikhabarkan dikoyak oleh Haji Hadi dan dibuang tong sampah


www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.

6 comments:

Anonymous said...

cerita Hadi Awang tak perlu di hebah banyak banyak sampai membodoh kan bangsa Melayu itu sendiri.

memang bodoh amat lah jika kita orang Melayu ambil nelayan tak seberapa kualiti otak nya , hanya pada gaya saja , di jadi kan pemimpin.

bodoh lah kalau bangsa bukan melayu tengok orang Melayu bangga membodohkan diri sendiri.

tengok saja DAP dan MCA juga PKR , pemimpin mereka rata rata ada otak kualiti intelektual tu ada juga baik nya. dalam PAS rata rata bodoh membenggap kan saja , tengok muka pun tau dah benggap.

kalau pilih pemimpin pakai tengok gaya dan amanat saja , tanpa halusi latar belakang maka nya kalau Monyet pakai Baju dan Serban pun boleh jadi PM atau MB lah yea ?

melayu melayu

Anonymous said...

Presiden tertelan pil kuda....ha3

Anonymous said...

Ketika N. Terengganu jatuh pada 2004, tidak terdengar isu Kerajaang Perpaduang lagi, jika Tuan admin buat analisa menyeluruh, maka akan fahamlah siapa sebenarnya identiti Persident parti yang dianggotai tuan admin.
Terengganu, Kedah serta isu-isu sampingan yang lain, maka saya berpandangan bahawa Hadi Awang bukanlah seorang manusia yang jahil malah sangat bijak.
Pernahkah tuan admin menonton filem yang bertajuk "TROY", jika ya, pasti tuan faham apa yang ingin saya maksudkan. kalau belum, maka silakan tonton.
Dengan ini, Tak perlulah saya mengupas secara panjang lebar.

Monkey Shooter said...

Sumber yang hampir dengan Tuang Presideng mengatakan bahawa Hj Hadi Awang terlalu bencikan Anwar. Mungkin di antara sebabnya populariti Anwar melebihi dari beliau kerana ramai di antara pemimpin dan golongan pertengahan PAS lebih menghormati Anwar dari beliau. Mungkin dari segi ilmu Tauhid berteraskan Islam maka beliau lebih tinggi berbanding Anwar tetapi jika dibandingkan kelayakkan dari pelbagai bidang termasuk ekonomi, perundangan, pendidikan dan modal insan maka dari sudut itu Anwar jauh meninggalkan beliau. Beliau juga mungkin terasa dimalukan kerana saman fitnah sebanyak 2 juta telah dikeluarkan oleh individu di dalam/gabungan PKR terhadap beliau kerana tuduhan “mengedar pil kuda” sebelum PRU13. Jika direnungkan semula, hasad dengki dan dendam kesumat beliau terhadap Anwar hanya memburukan lagi reputasi beliau dan parti yang beliau ketuai di mata anggota bawahan PAS mahupun rakyat yang selama ini mengharapkan sesuatu pemerintahan yang suci dan murni dari individu ber-title ulamak di dalam PAS (apalagi ianya dari seorang Presiden). Tidak payah tunggu sehingga PRU14 muncul, sekarang pun rasanya rakyat yang celik politik telah beranggapan bahawa setiap pemimpin yang naik dari parti PAS, pastinya membawa masalah dan tidak lebih mulia pun berbanding dari seorang pemimpin UMNO (parti sekular). Tunggulah 50 tahun lagi untuk membersihkan segala kekotoran yang telah kamu sendiri sebarkan untuk para penyokong dan pelbagai bangsa rakyat di negara ini.

Anonymous said...

Beruntung jugak jadi ahli PAS dan dapat pemimpin seperti TGHH dari jadi ahli PKR dan dapat pemimpin yang kuat main belakang..Kalau aku ahli PKR dah lama aku sembunyi muka pakai karong guni dek malu.

Johan said...

Azizah jagalah cucu baik-baik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.