Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, August 12, 2015

Ceramah Presiden PAS Sekarang Penuh Dustaa

Dengar ceramah Haji Hadi di Manjoi di bawah.

Kutuk DAP pasal DAP tak izin laksana hudud. Kata ke DAP pasal PAS teguh berpegang dgn hukum Allah dan tak kesah pada DAP.

Lepas tu Haji Hadi kata kita masih bekerjasama dgn PKR.

Padahalnya pendirian PKR dan DAP sama dlm isu hudud. Siap PKR dan DAP buat preas conference bersama.

Boleh pula kerjasama dgn PKR yg tolak hudud mcm DAP tu.

Agaknya Haji Hadi terlebih makan unat hari tu kot?

Program Pihak 5.0 di Manjoi PKR Perak pun tak hadzir. Tapi program GHB PKR Perak hadzir.

(Di Selangor MB Selangor tak hadir langsung mana2 majlis Hari Raya anjuran PAS. Tapi puak2 PAS beriye2 dtg mahlis2 raya PKR sampai peringkat Cabang pun exco PAS siap datang)

Juga, dalam ceramah yang sama,  Haji Hadi kata DAP tolong kempen untuk pemimpin2 PAS yang mereka suka sewaktu pemilihan 2015.

Marah betul Haji Hadi pada DAP.

Tapi sikit pun Haji Hadi tak sebut UMNO kempen untuk pemimpin2 yg terkandung dlm chai.


Busuk2 DAP tu ada jasa DAP pada PAS.

UMNO tu musuh yang amat jelas.

UMNO kempen halal tapi DAP kempen haram?

KESIMPULAN:

Di Manjoi, dlm ceramah sempena Pihak 5.0 Haji Hadi berucap dlm 40 minit.

30 minit pertama dia berkhutbah dan bersyarahan agama.

Tapi, 10 minit terakhir waktu dia ulas isu2 semasa, penuh dgn bohong dan dusta.


Sekarang Presiden PAS mencampur adukan agama dengan dusta dan nista.

Moga Hadi dibalas Allah SWT di atas tindakan jahat nya

video



TULANG BESI

ps Link ceramah yg asal telah pun dibuang videonya. 



Namun video tersebut telah pun diupload kembali  oleh Tulang Besi di http://youtu.be/SV9wjG7OsWk

www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.

8 comments:

Anonymous said...

mengarut puak GHB gila jawatan ni...semoga allah bongkar maksud sebenar puak2 yg kalah ni..aminnn

Anonymous said...

PARTI PAS DAN PERLEMBAGAANNYA TAK ADA YANG SALAH TAPI PEMIMPINNYA YANG SALAH DAN BERBUAT ONAR > SEMUA ini kerana DIA dan pemimpin jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
12. dia selalu ponteng sidang parlimen? Sekarang macam sayang Najib
13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA

Anonymous said...

Kita jangan ikut sgt cina. Nti ke laut. Diorang mana fikir pasal kita.. Tgk kt penang tu .. jd negeri satu kaum je. Racist.

Anonymous said...

Siapa yg kasi peneng tu kat cina???

Anonymous said...

Yg baik kita ikut.yg buruk2 perangai hadi kita tolak.xkira cina melayu india,dlm al quran xsebut melayu ke cina ke india ke.islam je,tp kalau pepimpin islam menyalahgunakan agama lebih hina dr binatang

Anonymous said...

mesti anwar ibrahim atau mat sabu ni. pakai otak sikit, bukan siku dan lutut sj

Anonymous said...

Habis gerakan yg perintah p.pinang tu bukan cina? Sedangkan waktu tu umno majoriti..tp dlm pru 12 dan 13,DAP majoriti sbb tu dia perintah..tak timbul isu cina atau melayu,LGE jauh lebih islamik dari hadi...hadi tu munafik ..neraka hadi lagi azab dari dari neraka LGE.

a sabri mujahid said...

I syor u buat siasatan skit ape agenda pimpinan pas sekian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.