Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, March 28, 2017

SIRI PENIPUAN2 HAJI HADI ULAMA DUNIA


Senarai penipuan2 Haji Hadi sejak tahun 1995

1) Mula dia kata tak jumpa UMNO dlm gelap lepas tu Pak Lah pecah lobang kata jumpa lepas tu terpaksa mengaku. 
2) Dia kata tak da perancangan tubuhkan Kerajaan Perpaduan tapi di Perak dan Selangor dia buat usaha supaya ditubuhkan kerajaan perpaduan UMNO PAS pada tahun 2008. 
3) Dia kata tak pernah cadang tubuh kerajaan perpaduang tapi dlm siri perbincangn dlm gelap dgn Pak Lah dan UMNO pada tahun 2008 dah bincang sampai ke tahap membahagi jawatan Kabinet. 
4) Dia kata dia nak sangat laksana hudud tapi di Terengganu walaupun Ku Mizan dah perkenan tapi dia sendiri yg tangguh perlaksanaan tanpa ada paksaan dari mana pihak dan dengan sukarela. 
5) Dia kata nak kerjasama dgn PKr rupanya belakang tabir buat kita nak tikam Azmin Ali dan akan guna pemegang2 jawatan kerajaan negeri yg Azmin lantik utk tikam Azmin. 
Kalau PKR jatuh di Selangor maka PKR akan pupus. 
6) Dia kata nak tawan 5 negeri dgn UMNO lepas tu nafi padahal ada video tu. 
7) Mula kata DAP ada hak tolak hudud lepas tu maki pulak. 
8) Mula kata UMNO kafir lepas tu kata tak kafir pulak dah. 
9) Mula2 kata Assabiyyah sesat tapi sekarang dia sendiri memperjuangkan Assabiyyah 
10) Tuduh org jual pil kuda sampai hakim kata ada unsur fitnah. 
11) Letak calon kat Kota Damansara, Sg Acheh, Temerloh, Kangar, LABUAN dsb pada tahun 2013. 
111a. Tahun 1990 sbb nak sabotaj arwah Ustaz Fadzil, dia pegi letak calon tiga penjuru dgn S46 di Alor Limbat dan Serada. 
12) Sabotaj Anwar Ibrahim sepanjang masa sampai boleh bermesra dgn Saiful Bukhari siap ada gambar lagi/ 
13) Dah buat keputusan sokong Wan Azizah jadi MB lepas tu pegi hantar surat lain.

Dasar Hadi munafiq


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Sebagaimana saya bagitau AbeTah Hj Fatah tadi.
Antara rahsia kejayaan Gemuloh Tok Guru dalam politik adalah beliau menjauhkan diri dari Mustafa Ali.
Malahan, nak bercakap dan berborak pun jarang2 inikan pula hendakkan nasihat politik
Cuma di saat akhir beliau dgn bantuan anak Tok Guru dan geng2 mentedarah balak Kelantan serta UMNO, Mustafa Ali dpt masukkan racun beliau.
Kita tengok macama Azmin Ali boleh kena main dgn Mustafa Ali.
Tulang Besi yakin Mustafa Ali adalah agen UMNO dlm PAS semenjak tahun 70an lagi.
Beliau hanya membawa racun dalam PaS dan malangnya Hadi Awang hancur kerana terlampau bergantung dgn Mustafa Ali.
Arwah Ustaz Fadzil pun bukan percaya sangat pada Mustafa Ali.
Hancur PAS kerana Haji Hadi kena cangkuk dgn Mustafa Ali


TULANG BESI

www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.
Read more!(Selanjutnya)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.