Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Search Malaysiawaves

Saturday, December 14, 2019

Konspirasi Liwat 3 Ditaja oleh Daulah Terpendam?

*Konspirasi Liwat 3 Ditaja oleh Daulah Terpendam?*

Ini soalan yang banyak ditanya oleh rakyat Malaysia.

Tuduhan Yusuf Rawther hanya tuduhan yang tiada bukti jelas. Tiada rakaman. Tiada video. Tiada pengakuan.

Namun pihak Polis begitu effisyen dan cepat bertindak sehingga boleh ke rumah Anwar Ibrahim untuk menyiasat lokasi yang dikatakan kejadian berlaku.

Padahalnya, kes cabul terutama melibatkan orang lelaki tidak lah mendapat perhatian yg besar dari pihak PDRM. (Rujuk gambar di sebelah)

Tapi kali ini nampaknya begitu teliti perhatian yang diberikan oleh polis kepada Anwar Ibrahim.

Adapun layanan ini jauh berbeza dengan Azmin Ali.

Di dalam kes Azmin Ali, lengkap dengan video yg warna serta suara dan alibi. Di sokong pula dengan video CCTV.

Kalau Yusuf Rawther dikatakan telah mengaku, maka Haziq juga telah mengaku.

Namun, Azmin tidak dipanggil ke Bukit Aman untuk siasatan. Polis tidak turun ke Hotel Sandakan utk menjalankan apa-apa siasatan pun. Malahan, tiada apa2 siasatan rasmi pun berkenaan isu Azmin Ali.

Seeprtinya pihak Polis sedang bersungguh-sungguh utk melindungi Azmin Ali.

Dan sepertinya pihak polis bersungguh-sungguh utk memfitnah Anwar Ibrahim.

AZMIN ALAT DAULAH TERPENDAM?

Pada hemat Tulang Besi, Azmin Ali dihantar oleh Daulah Terpendam sejak tahun 1998 lagi utk menyusup dan mengawal PKR.

Ini kerana PKR adalah saingan terus kepada Barisan Nasional dan bukan setakat kepada UMNO.

Sejak dari tahun 1998 lagi, pihak Daulah Terpendam telah nampak senario bahawa PKR mampu menjadi parti yang terbesar dalam Parlimen.

Dan terbukti tahun 2018, PKR berjaya menjadi satu2 parti dengan kerusi terbanyak di Parlimen.

Rekod Azmin di dalam PKR amat buruk. Beliau tidak membina apa-apa di dalam PKR. Beliau cuma membawa kekacauan dan kerja beliau hanya membuat kacau bilau dan pergaduhan sesama pimpinan.

Yg lebih penting Azmin mesti menguasai PKR supaya PKR dapat dikawal oleh Daulah Terpendam.

Namun usaha Azmin Ali sering digagalkan oleh Anwar Ibrahim.

Sekarang ini, orang2 Azmin ke sana ke mari menyebarkan cerita karut bahawa Anwar Ibrahim adalah bisexual dan peliwat.

Dahulu, tuduhan ini datang dari luar PKR. Sekarang ini ia datang dari dalam PKR melalui orang2 Azmin Ali.

Azmin Ali juga bukan pencetus Reformasi.

Azmin Ali tak terlibat dalam Reformasi. Beliau takut berhadapan dengan polis dan yang pertama lari bila Polis datang.

TUnjukkan demonstrasi mana yg Azmin Ali ketuai sepanjang Reformasi dahulu?

Lebih berani anak2 Anwar Ibrahim dan Kak Wan Azizah berbanding Azmin Ali.

Sila dengar pendedahan siapa Azmin Ali oleh Reformis Lembah Pantai, Ruslan bin Mat di bawah ini:



MENGAPA DAULAH TERPENDAM TAKUT DENGAN REFORMASI

Mereka takut Reformasi kerana Daulah Terpendam ini gemuk dan kaya raya dengan merompak harta rakyat. Aliran wang ini datang dari sumber halal mahupun haram.

Oleh kerana mereka Daulah Terpendam maka mereka terselamat dari tindakan undang-undang.

HAsilnya, rakyat umum termasuk orang Melayu semuanya hidup melarat dan tertindas manakala mreka hidup kaya raya dari hasil haram mereka.

Contoh kecil adalah mantan KSU Kementrian Pertanian yang baru sahaja dibuang. Kaji kes dia dan kita akan tau mengapa Daulah Terpendam takut dengan Reformasi.


KESIMPULAN: Anwar Ibrahim mangsa fitnah kali ketiga kerana mereka2 yg dibelakang fitnah ini adalah Daulah Terpendam sejak dahulu. Peluang mereka memakan wang haram akan hilang sekiranya Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri. Dan Azmin Ali adalah alat mereka.

TULANG BESI

****************************************************************

Di bawah adalah rakaman Youtube Jufazli berkenaan isu ini:





www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.
Share on whatsapp

4 comments:

  1. Jgn lupa azmin cuma alat. Mastermind tetap Atok. Tumpukan serangan kpd Atok. Jgn tersasar

    ReplyDelete
    Replies
    1. alat taik kau.dalam video semburit ru sapa

      Delete
  2. Dlm dialog cerita Bujang lapok Yg 1st, ade la laki bini gaduh Pasal duit, ape bini Dia kata, Ko Jantan tak Tau Malu, tak guna Jadi Jantan. Aku rase dialog ni sesuai la utk Jantan Yg mengaku jadi mangsa anwar. Dah la Jantan, kuderat org tua Yg ade sakit tulang belakang pun tak bleh nak lawan ke. Kalau Aku la, nyorok dlm hutan atau bunuh diri kalau lobang pecah.... Tapi kita tunggu je. Lambat Cepat, satu2 Allah akan tunjuk. Satu hari Nanti kita akan dpt Tau jugak. Ingat Dosa fitnah org tu benda main2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara !kebanyakan Manusia sekarang tak pandang balsan akhirat ! Yang mereka semua fikir dan mahu habuan dunia ! 2 kali rikaya fitnahbliwat terdahulu terhadap DSAI ! Yg ke 2 kali ! DSAI terperuk dalam penjara ! Ini rikaya fitnah liwat ke 3 ! Jika di lihat dari sinopsis dan jalan cerita nya ! Rikaya k e 3 ini ! Bukan untuk memenjarakan DSAI ! Kerana apa ! Lansung tiada unsur2 dan fakta sahih dan diboleh terima pakai utk pertuduahan di Mahkamah ! Kerana fitnah ini bukan liwat tetapi cubaan untuk meliwat atau pun cabul ! Tuduhan fitnah seperti ini ! Tujuan nya cuma 1 ! Utk menjatuh kan marwah dan mengaibkan kehormatan seseorang ! Tetapi yang buat perkara ini mungkin mudah lupa ! Sepandai-pandai tupai melompat ! Ke tanah juga akhir jatuh nya ! Pu begitu juga bagi pembela nya ! Kepandaian yang ada pada nada ! Hanyalah pinjaman semata dari Allah ! Cukupnmasa danntika nya Allah akan ambil ! Dan juga juga anda mudah lupa ! Jika anqda membela kaki fitnah ! Saham nya tetap sama dengan kaki fitnah ! Ya ! Balasan mungkin tidak nampak di dunia ! Tapi akhirat nanti pasti terjawab ! Trtapai tak mustahil di dunia lagi Allah telah nampak kan kifarah nya pada yang terlibat ! Bertaubatlah sebelum terlambat ! Fikir2 kan lah ! 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔.

      Delete


ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.