Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Search Malaysiawaves

Thursday, March 19, 2020

KERAJAAN PN DITUBUHKAN UTK KEPENTINGAN DIRI BUKAN UTK RAKYAT

*KERAJAAN PN DITUBUHKAN UTK KEPENTINGAN DIRI BUKAN UTK RAKYAT*

Sudah terserlah depan mata bahawa kerajaan Perikatan Nasional pimpinan Muhyiddin Yaasin bukan lah kerajaan utk rakyat. Ia semata-mata utk kepentingan diri serta laba kepada mereka yang terlibat sahaja.

Perlantikan lebih 70 orang Menteri dan Timbalan Menteri dari hanya 114 Ahli2 Parlimen membuktikan ini kerajaan utk membalas jasa sokongan bukan Kabinet utk berkhidmat kepada rakyat.

Jumlah Menteri dan Timbalan jauh lebih ramai dari BackBencher adalah petanda desperado untuk mengekal sokongan. Ia untuk memastikan tidak berlaku paling tadah khasnya sewaktu undi percaya kpd Muhyiddin bulan May nanti.

Adalah fakta yang jelas bahawa Muhyiddin telah berbohong kepada Tuanku kononnya beliau mendapat sokongan semua ahli parlimen sedangkan jelas 6 Ahli Parlimen BERSATU tidak menyokong beliau. Muhyiddin menjadi Perdana Menteri dengan MENIPU. Ini adalah FAKTA.

Kalau kepada Baginda beliau boleh menipu inikan pula kepada rakyat Malaysia.

Ini juga bermaksud Muhyiddin sedar kerajaan beliau adalah kerajaan minoriti tidak cukup sokongan. Maka, terpaksa dia merasuah ahli2 parlimen untuk mendapat sokongan di Dewan Rakyat dengan jawatan-jawatan Kabinet.

Juga tidak dilupakan pengunaan orang orang berpengaruh seperti mantan Mufti Wilayah diperlukan untuk menutup keburukan kerajaan Pintu Belakang yg ditubuhkan oleh Muhyiddin.

Ini tidak termasuk penggunaan sokongan dari parti yang teruk dijangkiti rasuah seperti UMNO dan PAS sebagai penyokong kerajaan mereka.

Perlu juga disebut terdapat ahli2 Parlimen yg belot dan khianat kepada mandat rakyat yang diberikan kepada mereka. Di tambah dgn ketua mereka yang masih terpalit dengan video semburit. 10 orang Ahli-ahli parlimen celaka dan pro semburit telah khianat mandat rakyat.

Pokoknya, semua petanda kerajaan yang tamak haloba dan gila kuasa dan bukannya kerajaan yang mahu berkhidmat untuk rakyat.

WAKTU PENUBUHAN KERAJAAN PINTU BELAKANG JUGA MENAMPAKKAN SIKAP PENTINGKAN DIRI YG EKTREME

Langkah Sheraton serta rampasan kuasa pintu belakang dilakukan waktu wabak Coovid 19 sedang berkembang seluruh dunia serta ekonomi yang semakin perlahan.

Penubuhan kerajaan pintu belakang juga disedari akan menyebabkan pelabur tidak akan masuk melabur ke Malaysia. Namun, tetap dilakukan untuk menjaga kepentingan diri dan kumpulan mereka.

Mereka tidak hiraukan keadaan ekonomi ataupun kesihatan negara. Yang mereka hiraukan hanya mengekalkan kekuasaan mereka semata-mata.

Mereka tidak boleh diharap untuk menjaga kepentingan Malaysia ataupun rakyat Malaysia. Yang mereka kesah adalah kepentingan mereka.

KESIMPULAN: Kerajaan sekarang tiada keperluan untuk menjaga kepentingan dan kebajikan rakyat Malaysia. Ini kerana mereka tidak diundi oleh rakyat Malaysia. Mereka menubuhkan kerajaan melalui pintu belakang dan tidak perlu menjawab kepada rakyat Malaysia.

TULANG BESI

www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.
Share on whatsapp

11 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perangai sebiji cam BERUK!!!
      Dlm PN...semuanya Ada, Penyamun,Perogol,Penjual agama',SEMBURIT.Penipu...

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Akhlak umpas terserlah. Penuh cacian dan kejian tanpa bukti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah gila nak berebut jawatan...hancurlah KERAjaan!!!

      Yg pi bawa balik abu bapak komunis yg sgt sensitif di kalangan majoriti raykat msia...rasa kan!!!!

      Yg bangang kapir dapigs sibuk dgn tabung haji...rasa kan!!!

      Yg jual harta negara...rasa kan!!!

      Yg kencing mandat dan kepala raykat...rasa kan!!!

      Yg tutup semua kes jenayah dan rasuah pemimpin2 hanceng... rasa kan!!!

      Yg melambakkan hutang negara...rasa kan!!!

      Yg menjunamkan ekonomi negara...rasa kan!!!

      Yg buang berpuluh ribu pekerja pembersihan dan pak guard sekolah....rasa kan!!!!

      Yg bukak pintu negara kpd wabak covid19...rasa kan!!!

      Yg cuba langgar perlembagaan negara...rasa kan!!!



      Ada bnyk lagi kesialan dan kebangangan yg tak mampu nak ditulis dlm 21 bulan mangkuk2 bangang phanceng!!!

      PADAN MUKA!!!
      Kalau KERAjaan phanceng bagus dan cemerlang gerenti raykat akan memberontak. Ini hanya malaun dan mahacai tegar phanceng jer memekik mcm muka sial!!!!
      CUKUP SEKALI!!!!

      Ex-reformis 98

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  3. Go go pH,hapuskan di jemin pengkhianat,petualang...

    Reformist never give up!!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.