Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Search Malaysiawaves

Saturday, March 20, 2010

Tulang Besi Berkomunikasi Dengan Dr Shamsuri

Melalu kawan Tulang Besi, Encik N, Tulang Besi telah berjaya menghantar masej yang penting kepada Dr Shamsuri.

Masej itu adalah permintaan kepada Dr Shamsuri menafikan beliau terlibat sama sekali di dalam konspirasi menjatuhkan MB Selangor.

Tulang Besi memandangkan isu Konspirasi menjatuhkan MB Selangor dan perkaitan dengan Dr Shamsuri telah pun sampai ke pengetahuan umum, maka tiada salahnya Dr Shamsuri mengeluarkan kenyataan umum membersihkan nama beliau.

Tulang Besi telah memberitahu pada Najman supaya memberitahu Dr. Shamsuri untuk menafikan apa yang Tulang Besi tahu berkenaan kes ini. Yakni:

Dr Shamsuri wajib menafikan bahawa beliau pernah bertemu dengan Nazree GERAK membincangkan kes ini bersama-sama dengan Roslan SMS

Pada mulanya Najman mencadangkan saya bersemuka dengan dr Shamsuri dan Dr Shamsuri telah menyatakan kesediaan beliau bersemuka dengan Tulang Besi.

Namun, Tulang Besi teringat pengalaman Tulang Besi dengan seorang rakan Dr Shamsuri yang terang-terang telah kelentong Tulang Besi hidup-hidup. Jadi, maaflah, Tulang Besi sudah tidak mempercayai geng-geng ini lagi kalau hanya sekadar berkata-kata.

Maka, Tulang Besi tidak berminat untuk berjumpa secara pribadi sebegini. Yang terbaik adalah Dr Shamsuri membuat kenyataan terbuka kepada media secara bertulis. Biar semuanya ada rekod (“on record” supaya tiada lagi keraguan selepas ini.

Lagipun apa yang hendak ditakutkan?

Apabila ada kenyataan rasmi dari Dr Shamsuri sebegini, maka Tulang Besi akan menyiarkan kenyataan Dr Shamsuri dalam blog Malaysiawave secara “VERBATIM” (asli) dan tiada edit.

Cuma Tulang Besi meminta supaya kenyataan Dr Shamsuri itu diberikan melalui Encik N kerana Tulang Besi mahu memastikan keaslian kenyataan tersebut. Kalau dari sumber lain, Tulang Besi tidak akan iktiraf dan siarkan kerana Tulang Besi tidak dapat memastikan keasliannya.

Maka, Dr Shamsuri, “the ball is in your court”. Tulang Besi sentiasa bersedia untuk menyiarkan penafian Dr Shamsuri. Tak perlu berjumpa secara pribadi kerana ianya hanya buang masa dan wang. Bulan ni harga tiket mahal sangat. Tak tau sebab apa.

“Let everything be on record”. Mudah untuk generasi masa depan dan mudah untuk berkira.

Tulang Besi
Share on whatsapp

37 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. "Pada mulanya Najman mencadangkan saya bersemuka dengan dr Shamsuri dan Dr Shamsuri telah menyatakan kesediaan beliau bersemuka dengan Tulang Besi.
    Namun, Tulang Besi teringat pengalaman Tulang Besi dengan seorang rakan Dr Shamsuri yang terang-terang telah kelentong Tulang Besi hidup-hidup. Jadi, maaflah, Tulang Besi sudah tidak mempercayai geng-geng ini lagi kalau hanya sekadar berkata-kata.
    Maka, Tulang Besi tidak berminat untuk berjumpa secara pribadi sebegini."-TB

    alahai..
    1.Puak-puak pas ni kaki kelentong jugak rupanya!
    2.paling baik dan afdal!bersemuka la oii!!buat apa jadi penakut!
    3.ish!ish!ish!patut pun berapa kerat je oghang islam dan melayu sokong puak Pas ni!ramai kaki kelentong rupanya!!
    4.Kaki tipu dan kelentong disebalik jubah dan serban!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Tulang Besi said...

    Mulai sekarang, sesiapa yang menaikkan fitnah jijik pasal pribadi Tulang Besi, komen beliau akan di delete.

    Sesiuapa yang hendak menuduh Tulang Besi, sila bawa bukti.

    Bukan kerja Tulang Besi nak nafi semua tuduhan.

    Alamatnya tulang besi takda kerja lain, melainkan menafi tuduhan.

    Setakat ni, tiada tuduhan rambang dan jahat ni yang Tulang besi layan pun.

    Tulang Besi tidak pernah menafikan apa-apa tuduhan rambang dan jahat yang dibuat oleh orang2 yang tidak dikenali dalam blog ini.

    Tulang Besi mahu konsisten.

    Jadi, siaplah korang kena delete komen korang.

    ReplyDelete
  6. Seronoknya delete komen orang. Pengkomen2 bodoh ni tak sedar ke TB duduk di sini dengan keluarga TB?

    Hahahahahaha kantoi lagi fitnah diorang ni.

    barua2 Suwardi dah masuk perangkap TB.

    ReplyDelete
  7. Tb betul kata kau..kau nak uduh bawak bukti, bukti biar sahih, bukan orang itu dengar dari orang itu dan ini. Jadi kau tuduh orang lain tu tak pa pulak? Bukti kau cuma dari orang lain dan bukti 1st hand atau primary source.

    nazlee pun tak bising, engkau yang kecoh. kalau nazlee yang tahu, suruhlah nazlee saja yang buat press conference. yang kau sibok ni pasal apa?

    nak jadi macam jeff oii ae?

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. family aku dah ada dgn aku semenjak aku mula duduk sini lah.

    ReplyDelete
  10. jadi, puak2 Fraksi UMNO ni memang baik dgn Special Branch la kan?

    ReplyDelete
  11. cowok tu lelaki la bodoh

    ReplyDelete
  12. hahaha ...TB ..kelamkabut engkau dibuatnya...cowok tu lelaki? jadi kau bukan homo lah kan?

    ReplyDelete
  13. alahai..
    1.Tenguk ayaq muka tb!dia bukanlah jenih yang dok cari pelacoq!!tak yahlah pakat-pakat dok kata gitu kat dia!!
    2.Dia jenih yang dok kena cucuk idung dengan puak kapaiq harbi jee!!

    ReplyDelete
  14. aku ingat mamat indon tu salah tulis agaknya kot, dia nak taip cewek tertaip cowok...buat apa nak langgan cowok kecuali orang gay, homo...kalau langgan cewek tu namanya hetero

    ReplyDelete
  15. bila au nak bocorkan rahsia endorgan? dah ada cerita kat tulangbesi.wordpress.com dah

    tunggu tersepitlah ya

    ReplyDelete
  16. Tulang Besi bukan ekau suka chat erotic ke?

    http://bb18.org/search.php?action=results&sid=d642d5a06685e5ac4aa83e3fdee72984

    ReplyDelete
  17. namuak2 perpaduang gelabah sekarang,i,m sure team perpaduang dari tranungkite akan di hantar di sini unutk memberi komen2 tidak cerdik mereka dengan mengunakan pelbagai nama seperti yg mereka suka buat ditrgkite.

    rahman, saya ahli pas yg aktif sejak 95 bersama anda,saya pun kenal dengan bebrapa pimpinan yg seperti ini

    ReplyDelete
  18. TB habaq:

    Tulang Besi said...

    Mulai sekarang, sesiapa yang menaikkan fitnah jijik pasal pribadi Tulang Besi, komen beliau akan di delete.

    Sesiuapa yang hendak menuduh Tulang Besi, sila bawa bukti.

    Bukan kerja Tulang Besi nak nafi semua tuduhan.

    Alamatnya tulang besi takda kerja lain, melainkan menafi tuduhan.

    Setakat ni, tiada tuduhan rambang dan jahat ni yang Tulang besi layan pun.

    Tulang Besi tidak pernah menafikan apa-apa tuduhan rambang dan jahat yang dibuat oleh orang2 yang tidak dikenali dalam blog ini.

    Tulang Besi mahu konsisten.

    Jadi, siaplah korang kena delete komen korang.



    Pandai pulak TB habaq bukan kerja dia nak nafikan tuduhan liar orang lain.

    La ni, TB suruh Dr. Shamsuri pulak nafikan tuduhan. Patutnya TB yang tunjukkan bukti tuduhan TB tersebut, bukannya suruh yang tertuduh nafikan tuduhan TB. Apa punya b*****g punya statement.

    ReplyDelete
  19. ini lah sekolah pemikiran tulang besi.

    tuduh orang, suruh nafi, kalau tidak jadi fakta...

    orang tuduh dia, dia kata takde kerja nak nafi..

    abih igt orang lain xde kerja...

    siapa dia banding dgn dr samsuri?

    ReplyDelete
  20. yang aku heran, nazree pulak tidak menjadi salah seorang yang berkomplot..

    apa la bangang sangat ni????

    ReplyDelete
  21. Bertaubatlah Pakcik Tulang Besi

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  23. pecat pecat aje,,,, pengacau jemaah ni.... baling batu sembunyi tangan

    ReplyDelete
  24. TB,

    Terima kasih kerana menunjuk cara keadilan Islam yang sebenarnya.

    Selepas ni apabila saya menuduh orang melakukan sesuatu yang keji/salah, saya tidak perlu untuk menunjukkan bukti tetapi orang yang dituduh mesti membuktikan tuduhan saya itu tidak benar.

    Terima kasih sekali lagi.

    ReplyDelete
  25. Korang memekak-mekak dalam blog aku ni berapa Roslan bayar korang?

    Dia tu banyak dpat projek tau. Tak caya tanya Dato Hasan Ali.

    ReplyDelete
  26. Babi-babi cuba buat fitnah TB ambik pelacur.

    Woii bodoh, kan TB cakap dia bawak famili dia pei Jakarta.

    Tu dah cukup bukti korang kaki buat fitnah.

    Korang tau pasal pelacur ni macamana? Korang biasa ke main pelacur kat Jakarta tu?


    Bodoh bahlol bangang punya babi. Sah mak korang babi

    ReplyDelete

  27. La ni, TB suruh Dr. Shamsuri pulak nafikan tuduhan. Patutnya TB yang tunjukkan bukti tuduhan TB tersebut, bukannya suruh yang tertuduh nafikan tuduhan TB. Apa punya b*****g punya statement.
    .

    Setakat yang aku tengok, TB ni cakap dia biasanya betul.

    Jadi, dia ada hak untuk mintak dr Shamsuri nafi.

    Bukan macam korang, cakap merepek macam babi

    ReplyDelete
  28. TB teruskan usaha anda. saya dan rakan2 memang sentiasa memberi sokongan moral.

    ReplyDelete
  29. ory yg paling bersalah mendidik TB jadi bergini ialah Dato Hassan Ali, tengok saja komen dia pasal roslan sms, "Korang memekak-mekak dalam blog aku ni berapa Roslan bayar korang?

    Dia tu banyak dpat projek tau. Tak caya tanya Dato Hasan Ali.
    "

    kan ke kes dengki tu.. hahaha CEO.. oh CEO..

    yg duk komen sokong TB tu dia sendiri je, org lain tadok pun, dia pernah menyamar guna 2-3 nickname dlm internet ni.. ish! semua org dah tahulah TB..

    apa yg ko tulis sedap baca, kelakor.. hahahahahaha

    ReplyDelete
  30. keadah Islam yg baru (mazhab TB)

    yg menuduh tidak perlu mambawa bukti, cukup saja dgn berkata dia mendapat maklumat, manakala yg dituduh wajib menafikan tuduhan keatasnya walaupun tiada bukti, jika tidak menafikan dia dikira sebagai bersalah


    hihihi.. kelakar lah baca tulisan TB, cam baca gila2 je

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  32. nampaknya blog ni dah dipenuhi oleh para cyber trooper umno... pengkomen upahan ini senada.. menyumpah, mencarut dan memaki pribadi orang tanpa perlu mendedah identiti.. bacul suma...

    tapi betul ke depa ni ramai..? atau dua tiga kerat je yg mengguna nick berbeza! minta TB dedahkan.. nak juga kami tau mainan depa..

    ReplyDelete
  33. keadah Islam yg baru (mazhab TB)

    yg menuduh tidak perlu mambawa bukti, cukup saja dgn berkata dia mendapat maklumat, manakala yg dituduh wajib menafikan tuduhan keatasnya walaupun tiada bukti, jika tidak menafikan dia dikira sebagai bersalah


    hihihi.. kelakar lah baca tulisan TB, cam baca gila2 je
    .

    Woiii Bahlol!!!!

    Kau punya agama ajar tebar fitnah lepas tu suruh orang nafi.

    Kao boleh baca ke tidak? TB dah kata dia duduk dgn famili.

    Buta ke mate kao?

    Kalau dah bahlol tu bahlol jugak

    ReplyDelete
  34. Teruskan misi kamu wahai sahabat TB. Puak-puak yg suka fitnah kotor-kotor ni memang perangai macam UMNO. Tengok apa dia orang buat pada DSAI. Style sama, character assassination.

    Dan saya jamin tuduhan tentang penglibatan Dr. Shamsuri, Roslan SMS dan Suwardi tu memang betul!

    ReplyDelete
  35. TB,
    Amat menghairankan begitu ramai pemimpin punya S/U Politik dan S/U Akhbar tapi tak sesibuk dan sekecoh Dr.Shamsuri dan Roslan SMS(bekas S.U Akhbar Hadi Awang).S/U Politik dan S/U Akhbar bekerja dibelakang tabir dan yang diketengahkan ialah bossnya bukan diri mereka.Agaknya boss mereka jenis bengong dan senang dicucuk hidung.Bukan saja kedua manusia ini mengambil kesempatan atas situasi ni malah S/U Agong PAS pun kerap membelakangkan Hadi Awang.Bagai mana agaknya pemimpin-pemimpin lain dalam Pakatan Rakyat boleh menghormati Hadi Awang?

    ReplyDelete
  36. aku x pernah pun dengar roslan atau samsuri, hinggalah TB ni promosi kan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.