Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Search Malaysiawaves

Tuesday, December 24, 2019

NAJIB DAH TERMAKAN SUMPAH?

*NAJIB DAH TERMAKAN SUMPAH?*

*KESAH SUMPAH LAKNAT NAJIB TUN RAZAK-Satu Analisa*


Pada tahun 2007 sewaktu kempen PRK Ijok, Najib bersumpah laknat tidak kenal perempuan Mongolia itu. Pada tahun 2008, Selangor dan 4 negeri lain jatuh ke tangan Pakatan Rakyat.


Pada tahun 2008, Najib bersumpah lagi di Masjid Guar Perahu sewaktu PRK P. Pauh. 10 tahun kemudian Najib hilang dari jawatan Perdana Menteri.

Tahun 2019, Najib bersumpah di Masjid Kampung Baru mengulangi perkara yang sama tapi kali ini menyebut nama Altantunya Shaaribu secara jelas.

Ini utk memjawab Akuan Bersumpah Azilah yang menyatakan dia mendapat arahan terus dari Najib Tun Razak.

Tak tau apa lagi yang akan berlaku selepas ini.

Sama-sama kita nantikan nnatijahnya.

Tapi belum apa-apa dah nampak Haji Hadi dah menjauhkan diri dari Najib. Tiada seorang wakil PAS yg turut sama secara rasmi di Masjid Kampung Baru. Haji Hadi jauh sekali.

Kawan ketawa ramai ramai. Kawan menangis kita seorang diri.


MUFTI WILAYAH DAN PERAK MENOLAK SUMPAH LAKNAT DALAM ISU INI

Kedua2 orang Mufti ini telah mengeluarkan kenyataan berkaitan sumpah laknat yang dilakukan oleh Najib Tun Razak di Masjid Kampung Baru menafikan dia terlibat dalam pembunuhan Altantunya Sharribu.

Maka, kedua2 orang Mufti itu berkata tindakan Najib tidak mengikut ajaran Islam. Kenyataan Mufti Wilayah adalah seperti di bawah:



Adapun sumpah laknat Najib boleh ditonton di sini:



Kenyataan kedua2 Mufti ini adalah petanda awal bahawa sumpah Najib Tun Razak semakin memakan diri beliau.


TULANG BESI
div class="fb-comments" data-href="https://www.malaysiawaves.net/2019/12/najib-dah-termakan-sumpah.html" data-width="" data-numposts="5">




www.malaysiawaves.net tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial dan halaman komen blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian blog iniAnd here is the rest of it.
Share on whatsapp

48 comments:

  1. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Kota: _______________ Malacca
    pekerjaan: _ Pemilik bisnis
    Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

    Aplikasi / Pusat Kontak
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  2. Biase la, mcm aku baca dlm Satu blog. Najib sekarang ni tgh terdesak. Mcm org tgh lemas. Jgn kata Jumpa najis, nampak buaya terapung pun Dia akan capai.... Bagi dia sekarang, jual nama tuhan tu takde ape2 pun. Patut Dia tiru Cara Anwar. Ape Yg org tak buat Kat dia. Dia cool aje. TaK Mengelabah, taK nak bersumpah bagai. Kerana dia yakin dgn Allah. Allah sentiasa dgn org Yg benar. Contoh terbaik kita tgk Kak Wan. Kat mana Allah letak Dia sekarang. Dlm org Dok Kata dia tak layak Itu, tak layak Ini. Allah letak Dia Kat tempat Yg layak utk Dia. Cipta Sejarah negara lagi. Jadi, Rilek. TaK Salah takde ape nak Takut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai skrg kak wan gagal tunjuk jam omega yg tertinggal slps suaminya memuki chinadoll. Demi menyembunyikan aib suami dan misi parti kak wan tabahkan hati.
      Jujur...bab ini aku respek habis kak wan. Mgkin dlm hatinya hanya dia dan tuhan shj yg tahu.
      Klu anwar tu beristerikan perempuan serupa rosmah mansur rasanya perjuangan pkr dah lama terkubur. Itulah kelebihan kak wan tapi malang anwar yg gagal jaga kemaluannya. Sama dgn timbalan semburitnya yg menghancur leburkan harapan pengikut pkr yg sedikit demi sedkit melarikan diri dpd perjuangan reformasi yg asal.

      Delete
    2. Betul ke jam omega tu ada? Kalau ada kenapa polis tak cari?

      Kalau dah bodoh, khadam jho low kau jangan tunjuk kau tu bodoh!!!

      Delete
    3. Difahamkan jam omega kurniaan kerajaan asing yg ditempah khas. Sebab itulah anwar gagal mencari yg serupa. Senang cerita..anwar dan azmin golongan lgbt.
      Boleh tanya pihak datuk eskay yg memasang video cctv sehingga 1 dunia mengetahui bakal peeM ke8 pernah memuki chinadoll dan tertggl jam omeganya. Jijik terpalit dgn kisah seks memanjang. Gagal jaga kemaluan akan gagal jaga nasib rakyat!!!

      Delete
    4. Dimaklumkan kerajaan semburit akan membawa jho low balik hujung tahun ini dgn penuh yakin.
      Tak sampai seminggu dah nak masuk 2020.
      Siapa yg bermain wayang di sini?

      Anwar dijanjikan jwtn peeM setelah 2 tahun iaitu bulan mei 2020.Tapi tun mahdey kata selepas nov 2020.Yg dikhuatiri anwar akan sangkut dgn kes terbaru mencabul pemuda rambut serabut. Peguamnya pula adalah peguam khas tun mahdey.
      Drama apa pula yg dimainkan?

      Maka jangan terlalu percaya dgn bekas musuh yg sangat memusuhi musuhnya sblm ini. Jika gelojoh maka akan kempunan.

      Delete
  3. Yg fitnah najib skrg dah kena sumpah laknat najib. Beberapa prk dah kalah teruk. Belum pru15 lagi...
    Yg jelas ramai dah menjauhi KERAjaan semburit. Yg dijanjikan diperlekeh oleh pencipta janji.
    Rasanya bukan shj kena sumpah laknat najib tapi rakyat marhaen dah berjemaah menyumpah laknat KERAjaan semburit nie!!!!

    ReplyDelete
  4. Pukimak mangkuk tua dan cina terowong!!!
    Awal tahun dah ramai pekerja kontrak sekolah kena buang dan dikecilkan.
    Dikatakan seluruh negara berjumlah 50k org.
    Kata nak bagi 1 juta peluang kerja..

    Mmg sah pukimak lah kerajaan haprak nie!!!
    Puas korang kena sumpah oleh rakyat. Semoga ada yg cepat mampus atau lumpuh!!!
    Tidak peduli dgn kebajikan rakyat yg angkat korang ke putra jaya.
    Sial pukimak korang!!!

    ReplyDelete
  5. e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia
    [[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete
  6. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum
    Nama saya muhammad abdul
    Dari jakarta selatan indonesia
    email muhammadabdul5151@gmail.com
    nomor telepon +6285574670570
    nomor whatsapp +6285574670570
    Saya berterima kasih kepada ALLAH karena telah mengakhiri penderitaan saya melalui Anthony Yuliana Lenders, untuk beberapa waktu sekarang bisnis saya sedang turun dan saya telah mencari pinjaman besar untuk meningkatkan bisnis saya kembali ke kehidupan, saya telah ditipu berkali-kali semua berjanji pada saya pinjaman tetapi mereka selalu menipu dan berbohong kepada saya, sampai saya menemukan ibu yuliana dan memberi saya jumlah pinjaman sebesar Rp 1,3 miliar, saya hanya melakukan pembayaran untuk asuransi pinjaman saya dan biaya transfer sebelum pinjaman saya ditransfer ke akun saya, bagi mereka yang mencari pinjaman harus berhati-hatilah karena 75% pinjaman online palsu, bagi mereka yang mencari pinjaman harus menghubungi Anthony Yulinana Lenders adalah 100% pemberi pinjaman online yang sah,
    anthony.yulianalenders@gmail.com
    whatsapp +13234026088

    ReplyDelete
  8. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    ReplyDelete
  9. Halo, saya Ryan Ceanic, pemberi pinjaman yang memberikan pinjaman seumur hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman mendesak untuk menghapus hutang Anda atau Anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan bisnis Anda? Kami membantu orang dalam kesulitan keuangan yang telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? tidak perlu mencari lagi karena kami ada di sini untuk menjadikan semua masalah keuangan Anda sebagai masa lalu. Kami meminjamkan dana kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan dengan tingkat bunga 1%. kami memberikan bantuan yang dapat diandalkan dan penerima. Untuk aplikasi dan informasi lebih lanjut, kirim balasan ke yang berikut ini Alamat email: ryanceanicloanfm@protonmail.ch Whatsapps: +4915772501298

    ReplyDelete
  10. Nama Perusahaan::"":":":"ONE BILLION RISING FUND
    Gmail Perusahaan:":":":":"::"onebillionrisingfund@gmail.com                       
    Selamat siang
    Namaku Nyonya Ahmed Neni dan saya berbicara sebagai salah satu orang paling bahagia di dunia saat ini dan saya mengatakan kepada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman yang menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan menceritakan namanya kepada dunia dan saya sangat bahagia dengan katakan bahwa keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp150.000.000.00 untuk memulai hidup saya sejak saya adalah satu ibu dengan 3 anak dan dunia sepertinya sedang bergantung pada saya saat saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan online bank menolak saya pinjaman mereka mengatakan bahwa penghasilan saya rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya pergi online dan hal-hal menjadi lebih sulit karena mereka merobek uang saya dari saya dengan janji manis untuk membantu saya sampai saya bertemu dengan ALLAH mengirim pinjaman pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, ONE BILLION RISING FUND dimana Juruselamat ALLAH dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir ini tidak akan mungkin terjadi karena pengalaman masa lalu saya dan janji palsu tapi untuk mengejutkan saya, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp150.000.000.00 dan saya akan menyarankan siapa saja yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi perusahaan tersebut, melalui email di: """""""onebillionrisingfund@gmail.com"""""""karena mereka adalah pemberi pinjaman yang paling pengertian dan baik hati. Jika Anda melihat bagaimana memastikan pinjaman atau bagaimana mendapatkan pinjaman asli, perusahaan dapat membantu Anda. "

    BBM: D8E814FC 


    Sebagai penerima manfaat dari perusahaan saya adalah bukti hidup dari kerja baik perusahaan dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan formulir pinjaman ONE BILLION RISING FUND. cukup hubungi mereka dan ikuti proses pemberian pinjaman yang mudah

    Anda dapat menghubungi saya Ahmed Neni pada informasi lebih lanjut ((ahmedneni48@gmail.com))

    Allahu akbar

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  36. nama saya Alberth Eduard Sanady, saya berusia 47 tahun dan saya tinggal di Jl. Sorido Raya. km.12 No. 14. Kota Biak Provinsi Papua. Indonesia. Saya kehilangan 87 juta Rupiah untuk pemberi pinjaman palsu hanya karena saya mengajukan pinjaman 1 milyar Rupiah untuk berinvestasi dalam bisnis resor saya di Bali.
    Baru-baru ini saya membaca artikel berita di sebuah blog tentang pandemi coronavirus yang sedang berlangsung dan bagaimana hal itu mempengaruhi setiap sektor ekonomi.
    Di blog saya melihat kisah ibu yanti Ari dengan alamat, nomor telepon, dan juga nomor Whatsapp di bagian komentar tentang bagaimana ia meminjam dengan sukses dari ibu ANA MICHAEL dari PINJAMAN KEPERCAYAAN JAMINAN dan di bawah ini adalah informasinya

    ibu Yanti Ari dengan nomor teleponnya: +62 821-1644-0184 dan nomor Whatsappnya: +62 821-1644-0184. dia tinggal di Kota Medan. emailnya: ariy62612@gmail.com dan ini adalah detail perusahaan yang dia katakan dia hubungi.
    PINJAMAN KEPERCAYAAN GARANSI dan email kontak perusahaan :: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com

    Karena penasaran saya memutuskan untuk menghubungi ibu yanti untuk memverifikasi apakah cerita yang dibagikannya itu benar karena saya sudah menjadi korban pemberi pinjaman palsu, jadi saya meneleponnya dan kami juga mengobrol tentang whatsapp di mana ia mengirimi saya semua bukti pinjamannya dari PINJAMAN KEPERCAYAAN JAMINAN.
    Setelah melihat dan mengkonfirmasikan semua yang dikatakan ibu Yanti, saya memutuskan untuk menghubungi PINJAMAN KEPERCAYAAN JAMINAN dan saya dihadiri. Setelah saya menyerahkan semua dokumen yang diminta dari saya. Aplikasi pinjaman saya disetujui dan saya menerima pinjaman saya di rekening bank. Saya berjanji kepada ibu Yanti bahwa saya akan meluangkan waktu untuk berbagi kebaikan jika saya menerima pinjaman dari perusahaan. semoga Allah terus memberkati ibu Yanti dan perusahaan atas apa yang telah mereka lakukan untuk saya.
    Anda dapat menghubungi ibu Yanti jika Anda mau dan Anda dapat menghubungi saya untuk lebih jelasnya melalui email saya: albertheduardsanady@gmail.com

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  43. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.